LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Sanna - 30 augusti 2011 19:14

Hej!


Idag har dagen varit allmänt kaos. Började med att jag inte åt frukost.

Åt i stället en macka vid 10 i skolan. Kom senare på att jag glömt ta en väldigt viktigt tablet som jag ska ta varje morgon.

Blev svimfärdig, yr, orolig och rädd. Massa av mina kompisar hjälpte mig vilket jag uppskattar sjukt mycket!

Sedan kom mama med tableten blev inget bättre men men...

Sedan var det så att råkade låsa min mobil glömde korden så nu kan jag inte få på den.

Pappa försöker åna med går inte så bra.


JOBBIG DAG SÄGER JAG BARA!

Av Sanna - 30 augusti 2011 08:11

Jag vill jobba med barn - lärare, dagmamma eller något liknade.


Jag vill även gärna jobba med musik på något sätt!

Av Sanna - 30 augusti 2011 07:52

Godmorgon!


Förlåt för dåligt bloggning tror det blir att lägga ner bloggen ett tag.

Hinner inte blogg, hinner inte läsa andras och kommentera.


Men men över till går dagen en ganska packad dag. Först skola från 8 till 20 i 3. Efter de satt jag Tilly och Sara kvar i skolan till halv 5 ånade lite med våran klassresa.

Vid halv 5 möte in för resan, resegruppen plus föräldrar. Slut vid halv 6.

Sen hem äta göra klart lite av frågorna till resan.

So läxa, hämta saker hos Amanda, och sedan sova.



Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards