LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Sanna - 10 augusti 2011 21:48

Tja tja bloggen, haha skoja hej!


Sitter och snackar med Malin i telefon     

Snackar om gay hundar ehhh fråga inte?
Ska lägga mig om typ en timma för ska upp 8 imorgon för då ska jag, mamma, moster och kusin Emelie till Skara sommarland! Andra året i rad vi ska sova där i år igen så vi kommer hem fredag kväll, blir trolitvis något inlägg men ni kan inte räkna med bra uppdatering.


Bilder från förra året


Lika?

  

 

Jag och Emelie

   

Av Sanna - 10 augusti 2011 16:35

Hejsan!


Sitter här med en super skön tjej vid namn EMMA!   

Vi har varit på frölunda torg, vi fikade världens underbaraste bulle hihi.

Sen tog vi bussen hem och på vägen köpte vi varsin energidryck gott, så nu är vi super flummiga, nu har vi ätit spagetti och köttfärsås.


Kram!


Godast!

  

  
Inte normala nånstans :D
   



Av Sanna - 10 augusti 2011 11:18

Halloj världen!


Sitter här med mamma vid våran konstig tv. Ska snart sminka mig och efter det drar jag och saknader Emma till frölunda torg, där vi ska fika och säkert kolla runt lite!


Ha det bra vi hörs senare   


Halv gammal bild


 

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards