LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Sanna - 16 augusti 2011 23:00

Nu kör jag igång det jag sa jag skulle på börja igår.


♥ Dag 1 – Presentera mig själv:


Hej som ni vet heter jag Sanna, är 15 år och bor i Göteborg.

Har brunt långt hår, grå/blå/gröna ögon, ca 160 cm låmg, medel smal.

Storlek 36-37 på skor, och xs-s 34-36 på kläder. De var lite om hur jag se ut.


Jag är mig själv i alla lägen, finns undantag men det är sällan. Vågar säga ifrån när det blir för mycket och säger oftast vad jag tycker. Jag skiter i vad andra tycker om mig i alla fall för det mesta, jag är den jag är och det trivs jag med.

Har ganska många vänner, och omtyckt elelr så verkar det i alla fall.

Är ganska busig, nyfiken men väldigt omtänksam.

Mitt liv går väldigt upp och ner men jag kämpar varje dag för att må bättre.


Sköter mig någolunda i skolan och helt okej betyg men satsar ändå på bättre.


Kram!


Av Sanna - 16 augusti 2011 12:11

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2  – Mina föräldrar.
♥ Dag 3 – Betydelsefulla låtar.
♥ Dag 4 – Något jag hatar.
♥ Dag 5 – Min bästa vän.
♥ Dag 6 –  Jag för länge sedan.
♥ Dag 7 – 10 saker som ni kanske inte visste om mig.
♥ Dag 18 – Mina syskon.
♥ Dag 9 – I min handväska.
♥ Dag 10 – Något som betyder mycket för mig.
♥ Dag 11 – En bild på mig förra året och en från idag.
♥ Dag 12 – Mina drömmar.
♥ Dag 13 – Något jag älskar.
♥ Dag 14 – Någon som betyder mycket för mig.
♥ Dag 15 – Vad jag vill bli när jag blir stor.
♥ Dag 16 – Något jag längtar till.
♥ Dag 17 – Det här upprör mig.
♥ Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 19 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 20 – Mina favorit artister/andra kända personer.
♥ Dag 21 – Mina rädslor.
♥ Dag 22 – Min favoritplats.
♥ Dag 23 – Det här saknar jag.
♥ Dag 24 – Något du är stolt över dig själv för.

Av Sanna - 16 augusti 2011 11:47

Hej värdens bästa läsare!


Precis käkat frukost, ska snart sminka mig och sedan ta bussen till Olivia. Vi ska först till biblioteket tror hon skulle lämna någon bok. Sedan vet jag inte vad som händer hon ska få sina presenter av mig, kan berätta sedan vad hon ska få för hon läser nämligen min blogg.


Denna veckan kommer jag lägga upp något foto tips för de är många som velat det.


Ni får ha en bra dag och ni som inte sätt Never say never borde verkligen göra det!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards