LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Sanna - 19 augusti 2011 22:19

Halloj!


Haft e toppen dag med Olivia.A idag, kan verkligen säga att de blev en bra sista dag på sommarlovet.

Finns inte så mycket att säga om dagen faktiskt, vi var ganska flummig i alla fall.

Sen när jag skulle hem gick jag förbi mormor och morfar och hämtade min cykel som morfar lagat.


Pussar!

Av Sanna - 19 augusti 2011 22:12

Haha jag och Olivia hade väldigt roligt idag!



Av Sanna - 19 augusti 2011 18:24

Hej!


Är med Olivia vi åt precis, vi har gjort massa musikvideor någon kommer upp sedan. Just nu sitter vi och snackar om ålder, fjortisar ja och en del annat  

Bara för vi är kort, och är stolta över det.

Hon har värdens sötaste bror om ni ville veta!

Nu ska vi kolla fb!


   

Av Sanna - 19 augusti 2011 11:21

Några saker som jag verkligen hatar!

  • Mobbning - Både de som mobbar och de som blir mobbade mår dåligt.
  • Krig - Varför döda varandra när man kan prata med varandra, visst de kanske är svårt men alla har ju faktiskt olika åsikter.
  • Rökning - Luktar och smakar skit, min faster fick hjärtatack tackvare de... och min farmor dog...
  • Misshandel - Inte bra någonstans!
  • Snatteri - Så taskigt mot de som äger sakerna, plus att man själv råkar illa ut.
Av Sanna - 19 augusti 2011 11:16

Hej!


Precis tagit en varm dusch efter en väldigt jobbig träning, var helt slut efter men känns skönt att ha gjort det.

Ska strax ta på mig, och vid 1 ska jag träffa Olivia.A jag ska upp till henne, så får vi se vad vi hittar på.

Annars händer det inte något idag, lovar att de blir inlägg ikväll.


Puss!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards