LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sanna - 18 augusti 2011 20:00

Hej.


Kom precis hem från havet var där och badade med Amanda och mamma, kanske var det sista gången i år vem vet. De var i alla fall inte kallt ännu.


Klippningen gick bra blev ganska nöjd, fick de 40 kronor billigare så min frisör sa till mig att gå och köpa en glass så det gjorde jag. Två killar som klippte sig samtidigt som mig blev verkligen skit snygga!

Även två snygga killar vi havet, hehe de kollade på mig.


 

Av Sanna - 18 augusti 2011 11:40


Den här låten är så sjukt underbar, varje Gais match får man höra den och sjunger jämt med! (Jag har filmat)


Denna låten gör en glad, vet inte hur men den är så fin!


Denna låt väcker så mycket minnen, och konfan var en underbar tid något jag verkligen inte ångrar! (Jag sjunger)



Av Sanna - 18 augusti 2011 11:30

Hello the word!


Precis duschat, ska snart sminka mig och sedan vidare till frisören. Kommer lägga in bild när jag klippt mig sedan.

Måste även städa mitt rum, de är bombnerslag här inne, så de är också något jag måste fixa med idag.

Sedan kanske jag också skulle träffa Amanda, får väl se hur det bli med det.

Hört att många börjar skolan denna veckan, själv börjar jag på måndag 22 Aug, och slutade 8 Juni.


Dagens outfit sedan också


Kram!



Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards