LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sanna - 9 augusti 2011 23:05

Tjenare underbara läsare!


Precis åna 2 designer till 2 toppen tjejer, Lisa-Marie blev väldigt nöjd och verkligen glad!


Emelie har inte sätt sin än men vi får se vad hon säger   


Kolla in deras så blir de super glada!

Vill du att jag gör design till dig med? Fråga mig då   

Kram!


Lisa-Marie - http://emmiissyster.bloggplatsen.se/

 

Emelie - http://knazbollen.bloggplatsen.se/   

Av Sanna - 9 augusti 2011 21:47

Halloj!


Ny design med vinnarbilderna   


Vad tycks?

Av Sanna - 9 augusti 2011 20:35

   Fångade lite roliga miner från igår :D


Yey ballongerna flög iväg, själv tog jag heliumet i de, haha de var verkligen skoj!


Underbaraste Lotta! Kommer sakna henne så!

 

Thomas och Lotta

 

Eric Saade!

       

Lite fel där eller?   

 

Hanna och Ella rockar loss till September   

   

                 

Söta Petra! (September)





Av Sanna - 9 augusti 2011 15:00

 Kunde inte välja ut bara två så det blev tre och lite nya priser   


GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!  , ny design kommer upp ikväll eller imorgon!

    

Denna fina bilden som Josefine har fotat kom etta! För att fukos verkligen är på blomman så ser man solen stråla mot den, så himla vackert!

Äkta sommar känsla!


Du vinner: Din bild kommer vara med i min header tills jag byter nästa gång, plus en länkning på min facebook, och en länkning varje dag i en vecka på min blogg!


http://josefinnordell.blogg.se/  




Bea kom två men denna vackra bild!

Verkligen sommar känsla på denna med, och att du fångat när en fjäril sitter på blomman kan inte varit helt enkelt, du har även suddig bakgrund vilket jag gillar skarpt!


Du vinner: Din bild är med i min header tills jag byter nästa gång!  


http://beasrace.blogg.se/ 



Sanyah blev också två! Så kan det gå när man får så många härliga bilder!
Själv är jag lite halvrädd för hästar och skulle aldrig vågat ta den där bilden hehe. Men du har gjort ett bra jobb, när en häst går bland massa blommar.

Gilalr verkligen denna bild!

 

Du vinner: Din bild är med i min header tills jag byter nästa gång!

 

http://jiinxxx.blogg.se/

Av Sanna - 9 augusti 2011 00:15

Bli inget inlägg idag så trött kom ganska nyss hem, och hänt så himla mycket idag. Berättar imorgon!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards