LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Sanna - 3 augusti 2011 22:59

Hej!


Sitter och pratar skype med Malin min underbara ''storsyster'' hon ska trolitvis komma snart, hihi kommer bli super. Bara ett problem hon är kortare än och två år äldre haha förlåt Malin   

Mitt humör är inte på topp just nu precis får hoppas att det är bättre imorgon, skulle varit med Emma imorgon men nej...


kram!

Av Sanna - 3 augusti 2011 20:02

Kolla in denna söta tjejens blogg!


http://beckaasblogg.bloggplatsen.se/

Av Sanna - 3 augusti 2011 18:26

http://www.bloglovin.com/


Följ min blogg så följer jag din, via bloglovin eller bara läsa varandras   

Av Sanna - 3 augusti 2011 15:57

Hej alla underbara läsare!


Vaknade vid halv 2 idag längsta på länge faktiskt, men det var skönt. Åt frukost och fasnade vid tvn. Hade tänk gått och fotat men de var så tråkigt att göra det själv så jag har sjungt en del i stället. Kommer trolitvis upp en ny låt i veckan.

Ikväll kanske pappa ska ta kort på mig, och då lägger jag upp bilderna här.

Har fått några nya läsare, vilket jag tycker är jätte roligt!


Har ni något förslag på hur jag kan förbättra bloggen får ni gärna kommentera det!


Kram på er


Gjorde den igår, älskar dig flicka!

 

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards