LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under maj 2011

Av Sanna - 31 maj 2011 21:14

Hej!


Idag tog min bror studenten! Stort grattis till honom! Jag, Emelie (kusin) och Isabelle (syssling) stod längst fram och fotade, fick en massa bra bilder! Men kan tyvärr inte lägga upp dom här.

Finns inte så mycket mer och säga.


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR!


     

Av Sanna - 30 maj 2011 15:47

Hej!


Förlåt att varken bilderna eller inlägg kommer upp. Men är mycket nu!

Idag var det i alla fall sista dagen i skolan, lediga resten av veckan och på måndag. Klassens dag på tisdag, skolavslutning på onsdag.


Imorgon är det min brors student. Och om några timmar ska jag och Olivia till liseberg för att kolla på Danny!

Filmar och fotar nog där, som sedan kommer upp här.


Nu ska jag ta mig en dusch, hade!

Av Sanna - 28 maj 2011 19:47

Hej!


Haft en underbar dag, är konfimerad nu. Super glad för alla presenter för dom som kom och allt! Fick typ 2500 kr eller nåt, ett kors (halsband) ett anant halsband och ett spel och massa fins kort!

När alla hade åkt hem, åkte jag och pappa snabbt och köpte ett bättre objetiv till min kamera, super skoj! Bilder kommer imorgon.

Jag fick så himla mycket beröm när jag sjöng, blev så sjukt glad!

TACK!


Här är i alla fall en video där jag sjunger!


Av Sanna - 26 maj 2011 21:00

Dessa fyra låtar ska vi sjunga på konfan på lördag!


Denna ska jag, Tilly, Frida och Olivia sjunga


Denna ska jag sjunga hela själv!


Av Sanna - 26 maj 2011 20:35

Några bloggar jag läser   


Amanda, min bästa kompis sen jag var 3-4 år   

http://kristinasflikkahh.bloggplatsen.se/


Frida, en super snäll tjej. Som jag saknar sjukt mycket!

http://preciousmeyer.blogspot.com/


Kristina, den söta flickan med grönt gips! Så snäll!

http://kristinagustafsson.blogspot.com/


Ottilia, bara älskar din blogg den är så bra! Så är du snäll och söt med.

http://egottilia.blogg.se/


Mikaela som är 15 år och mamma. En stark och bra tjej!

http://micah.myshowroom.se/


Pauline, sjukt bra på att fota, och blogga!

http://dance-p.bloggplatsen.se/



T8

Av Sanna - 26 maj 2011 16:44

Hej.


Idag var jag iväg på en sak på morgonen, kom till skolan runt 10. Vi hade dubbelpass i matte, men vi kollade mest på live sänningen från teknikåttan. Där 8A på våran skola var med i finalen! Sjukt spännande och ni var jätte duktiga! Tyvärr vann ni inte men ni kom två. Och vann 8000 kronor! Sjukt bra gjort, GRATTIS TILL ER!

När jag kom hem väntade ett brev på mig, och i de låg de pengar och ett kort. De var min faster, farbror och farfar som hade skickat till konfan som är på lördag. För de kan tyvärr inte komma.

Ikväll blir det slapp, eller kanske baka till lördag!


Juste jag har ju ny header som ni nog ser, kanske inte så fint men jag jobbar på det!


Och Malin jag älskar dig     



Av Sanna - 24 maj 2011 20:41

Hej läsare!


Idag jar varit en ganska lång dag. På gympan bråkade jag typ med min lärare, men jag sa bara vad jag tyckte så. Efter skolan missade både jag och Lovisa bussen så vi drog till café skåne istället, och efter de var det sång lektion, inte så roligt. När de var slut tog jag och Lovisa bussen upp till kyrkan för möte om Frankrike i sommar.


Fick två kommentarer jag tänkte svara på, för ingen av dem hade lämnat någon länk till någon blogg eller så. Gillar att få kommentarer Så här kommer svaren.


 


Johan, jag vet inte riktigt vad du mena med de. Men de får du gärna svara på om du ser detta   


Emma, Tack så jätte mycket!   



Av Sanna - 23 maj 2011 20:39

Hej!


Idag var det skola igen, var inget särkilt. Ganska segt faktiskt. Vi hade håltimma i 2 timmar då jag, Lina, Lovisa, Sara, Olivia och Elaf gick hem till Olivia en sväng.

När vi kom tillbaka till skolan var det fysik och vi fick tillbaka våra prov, gick helt okej men gjort bättre ifrån mig innan! Efter son som vi skulle haft men vi hade svenskai stället så hade vi konfa, men innan de gick jag, Lina, Lovisa, Olivia och Tilly hem till Lina en snabbis. På konfan gick vi igenom allt inför lördag då vi konfimeras. Jag, Tilly, Frida och Olivia ska sjunga ''att lära känna dig'' blir säkert bra! Jag ska även sjunga ''sång till friheten'' hela låten själv. Ser faktiskt framimot det ganska mycket.


När jag kom hem tog jag en macka och sen stack jag ut och sprang en runda, i kanske 30 minuter, var riktigt jobbigt men super skönt! Ska börja springa lite oftare tror jag! Att träna är underbart, men har inte bra kondition just nu säger jag bata.


Nu ska jag sova är så himla trött, vi hörs imorgon efter skolan eller efter sånglektionen.


Godnatt.<3


Jag i sommras   

 

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards