LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under juni 2011

Av Sanna - 29 juni 2011 13:47

         Hej, förlåt att jag inte bloggat sen lördags.


Har hänt så mycket så jag har inte hunnit. I måndags var jag på Lotta på Liseberg med Ella, Emilia, Olivia och Kajsa super duper skoj.

Under natten blev jag sjuk och på tisdagen var jag hur häning som helst. Idag vaknade jag halv 6 och mådde ännu värre plus feber idag. Typist att vara sjuk när det är toppen väder. Hopaps de blir bra snart för jag åker till Stockholm på måndag.

Ska försöka blogga lite mer ikväll.


De kallas humor :D


Emilia


Thomas di leva

Av Sanna - 25 juni 2011 19:02

Midsommar var toppen förutom att jag åkte bobbycar hehe och den välte. Så idag fick jag åka till akuten men jag slapp gips.


Mora

                         

Midsommar

                           

Av Sanna - 24 juni 2011 13:16

Hej.


Jag och Olivia har haft det super bra! Som ni vet började ju resan med en spya haha 2 timmar försenat. Men när vi väl kom fram till Mora gick det bra. Super sköna sängar, fint rum, nära sjön. De var ett fint ställe fast ganska litet. Kommer lägga upp massa bilder ikväll eller imorgon både från Mora och Midsommar.

Finns så mycket att säga om dessa dagar men jag ska snart åka iväg.

På vägen hem bled det också en timme försenat men vi bör få pengar i alla fall och de är ju bra!


Glad Sommar!   

Av Sanna - 22 juni 2011 09:25

Hej alla pigga människor. Sitter på andra tåget nu. Först blev 30 minuter sent så vi hann inte med vårat andra tåg. Vi fick vänta 2 timmar i Hallsberg men det gick ganska snabbt. På först tåget spydde jag precis innnan vi skulle gå hehe. Men nu har vi köpt åksjuketabbleter, så nu har vi det bra!Trötta är vi nog men har ändå super skoj! :)Puss

Av Sanna - 22 juni 2011 09:25

Hej alla pigga människor. Sitter på andra tåget nu. Först blev 30 minuter sent så vi hann inte med vårat andra tåg. Vi fick vänta 2 timmar i Hallsberg men det gick ganska snabbt. På först tåget spydde jag precis innnan vi skulle gå hehe. Men nu har vi köpt åksjuketabbleter, så nu har vi det bra!Trötta är vi nog men har ändå super skoj! :)Puss

Av Sanna - 21 juni 2011 18:21

Hej.


Förlåt att jag inte bloggat mitt internet har hackat en del på sistionde. Men igår var jag på Lotta på Liseberg. Super skoj! Kom ditt vid 12 parken öppnade 1, sen ställde vi oss i kön till Lotta och där släppte de in vid 4. Då var det genrep och sedan började allt klockan 8.

De var jätte mysigt, var med i tv. Lärde känna massa nya snälla människor också.

Jag var där med Ella som jag kände från innan. Sen lärde jag känna Anna, Emelie, Hanna och några till men kommer inte ihåg vad alla hette.


Idag har jag bara packat för imorgon drar jag och Olivia till Mora!!!!
Ska åka till henne snart och sova där för att tåget går 05.07 imorgon. Kommer ta massa bilder där och det kanske blir något inlägg men de kan jag inte lova.



Emelie


Jag 


Anna och Ella     


Vi satt och spela kort i kön :D 


Lotta

 

   Orup   


Sanna   


Alexander       


Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards