LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under april 2011

Av Sanna - 30 april 2011 12:25

Hejsan.


Dagen har börjar dåligt, för vi skulle grilla och bada idag på kvällen. Men nu idag är det flera som säger att nej jag kan inte. Jag blir så trött och besviken när man säger det samma dag. Så får la se om det blir något alls.

Får ta och ringa Amanda, och prata lite.


Hoppas alla får en trevlig dag och kväll!  

Av Sanna - 29 april 2011 22:14

Hej.


Idag har jag varit i skolan, men var inte roligt. Många var nere även jag. Konfamtionen var ganska intresant. Det var 2 som hade cp-skada som vaar där och pratade för oss. Dom hade även med en som upprepade de som sa. För dom kunde inte prata så tydligt. Men det var intresant i alla fall och jag fattar nu lite mer vad det innerbär!


Sen var jag och pappa på Gais match, dom förlorade med 2 noll. Men elfsborg var inte värda dom 2 straffarna dom fick. Men så kan det gå. Bättre lycka nästa gång.


Puss!


Av Sanna - 28 april 2011 22:30

Hej.


Blir inget långt inlägg. Nu på kvällen har jag planerat min tjejmiddag, konfamtion och min brors student ihop med mamma.

Sen var jag en stund med Emma och sen kom Amanda.


Ska sova nu, ganska trött.

Godnnatt.

Av Sanna - 28 april 2011 16:44

Av Sanna - 28 april 2011 07:30

Hej alla glad och ledsna människor som nu läser detta!


Kanske inte så intressant inlägg men men...

Ska snart gå till bussen, första lektion hemkunskap. Undra vad vi ska göra idag. Men vi har bara halva lektionen idag för att vi ska till bamba och lyssna på något.

Jag slutar halv 4 idag lite segt ändå. Efter skolan vet jag inte vad som hände, får la se om jag är med någon eller så.

Jag fyller år om 20 dagar!    Hoppas jag får en studie mick, kläder och lite sånt.


Dagens outfit

 


Svart tröja/tunika - Gina

Jeansshorts - H&M

Svarta tajts - Ingen anning


Av Sanna - 27 april 2011 17:15

Visa människor får mig så glad.


Som nyss, så sjöng jag upp lite av en låt för några kompisar. Dom tyckete den var jätte bra, och sa att jag hade en underbar röst att jag verkligen borde satsa.

Jag blir så himla glad när jag får höra något sånt!


Kommer lägga upp låten här på bloggen när den är inspelad och klar!


Tack ni som tycker jag är bra, jag blir så glad!


Fin man är när man sjunger :D

 


Av Sanna - 27 april 2011 16:52

Hej!


Dagens i skolan var dåligt som jag trodde. Men jag har pratat med mina kompisar eller en kompis gjorde det åt mig. Så sen pratade jag med dom och allt ånade sig. Alla så förlåt och så. Men de va en av mina kompisar som bara satt där och jag bara föråt förlåt! Men hon svarade inte, så jag fick panik och trodde hon aldrig skulle förlåt mig. Så jag sprang i väg vet inte varför och började gråta? Sen kom min kompis efter mig och sa förlåt och allt.

Jag visste inte vad jag gjorde, jag var helt bort. Men nu känns allt mycket bättre.


När jag kom hem var jag med Amanda, vi sjöng och spelade gitarr. Så nu mår jag lite bättre. Och i kväll blir det kör!


puss.

Av Sanna - 27 april 2011 07:34

Godmorgon   


Idag tar jag bussen 8, och börjar 10 över. Lite sen blir jag nog men de får gå. Vi har dubbelpass i språk först. Ganska soft, men mår inte så bra nu igen. Så det känns som de kommer bli en dålig dag idag. Men jag får göra dde bästa av saken. Ska i alla fall prata med min kompisar, hänt lite där i mellan som dom bör veta. 

Så de kanske löser sig.   

Bloggar om dagen när jag kommer hem.


Lev livet som om de vore den sista dag, njut av de du har, och ta vara på det!  

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards