LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Sanna - 13 augusti 2011 21:35

hej ! manda här


Som ni säkert vet så vet ni nog vem jag är.

(sannas bästa vän)


skall betätta lite om dagen.

det som jag vet är att sanna vakna runt 10 och ringde hem till mig runt 12.

jag log och sov så hon väkte mig   men de gjorde inget heheheh xd  .


Idag har vi inte gjort så mycket mest pratat och varit inne på datan , och sanna ska sova hos mig så det blir en toppen natt.

Imorgon ska vi träffa ella . det var jättye längesedanjag träffade henne så de ska bli super  .

Av Sanna - 13 augusti 2011 20:25

Hej!Ligger är på ett golv eller på en matta och äter godis. Jag och Manda har nämligen ett ställe där vi är ibland, ska kanske sova här. Bloggar mera senare älskar!

Av Sanna - 13 augusti 2011 12:14

Fick precis reda på min Faster som är utomlands just nu fått en hjärtinfarkt skit vad rädd jag blev fick världens chock   

Hon kommer klara sig, men jag är himla rädd att de ska hända igen, ush inte mysigt!

Jag älskar dig faster du är bäst!

Av Sanna - 13 augusti 2011 11:32

 Nu kommer massa bilder! 


Haha på ditt vägen helt normal är jag


Mamma


  

Emelie    


Moster Stina 

       

Tranan      

 Spinner  

 Haha kände oss lite mindre här :)      

 Undra hur ofta jag låg ner på Skara xD  

Bäst på att ro!    

Hoppa vi ner småbarnen? Nej dom hoppa ner oss :D   

Minigolf  

 Dessa bollar va så sjukt roliga!      

Kolla på någon show här brinner någon          

 De bästa av allt vattensakerna!              

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards