LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Sanna - 22 augusti 2011 14:00

  • Jag spelade fotboll i 8 år
  • Jag är mörkrädd
  • Jag pratar i sömnen
  • Har sjungt så länge jag kan minnas
  • Jag har aldrig flyttat
  • Jag bryr mig inte om hur någon ser ut, utan hur de är som personer
  • Jag skadar mig lätt
  • Jag har dyslexi fast de börjar bli bättre
  • Har svårt för att gråta
  • Jag är mig själv och bryr mig inte vad andra tycker

Av Sanna - 22 augusti 2011 11:31

Hej!


Sitter hos Kristina hon gör mat, och vill inte ha min hjälp.

Blev en bra första dag, klassen var jätte tyst, en ny i klassen Josefine, sen ny lärare Anna verkar toppen!

Massa små sjuor på skolan haha, själv är man kort men älst skolan, ska satsa detta året.

Sjukt roligt att träffa alla människor hade sjukt mycket energi, jag Frida, Krstina och Amanda sprang runt i skolan.

Nu ska vi snart äta och sedan gå ut med Totte hennes hund och möta Mikaela.


Kram! 

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards