LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Sanna - 23 augusti 2011 21:39

Jag har ett syskon.


Han heter Kasper är 19 år gick nyss ut skolan, och letar jobb. Han är blont och medel lång.

Han har spelat fotboll och är en bra storebror. Vi har inte så mycket kontakt längre, men han bor fortfarande hemma. När vi var små lekte vi ofta med varandra, har även delat rum men det var många år sen nu.

Han sitter ofta vid sin dator och spelar CS men på helgerna är han ofta ute med kompisar.  


Älskar dig bror! 

Av Sanna - 23 augusti 2011 21:13

Hej


Redan trött på skolam, fast rasterna är sjukt nice vi är helt galna haha seriöst vissa sjuor är rädda för oss.

Våra nya lärare verkar helt okej. Men blev så trött på skolan idag för någon hade satt lås på nästa alla i våran klass skåp, inte mitt och typ 5 till men ändå vi kunde ändå inte lägga in våra saker för då skulle de knipsa upp alla våra med.


Vi har jobbat idag, skit min hjärna har inte satt igång sig än vi hade riktig lektion på matten, språket och engelska värsta sjukt.


En lärare på skolan sa så här till mig och mina kompisar


Vi drack erergidryck så kom hon


Catarina, men sanna sån ska ni ju inte dricka.

Sanna, jo de är ju gott.

Catarina, nej nej...

Sanna, först denna sen cigg och sen snus.

Catarina, ush ush Sanna sluta...


så gick hon haha de var sjukt mycket roligare i skolan!

 

Efter skolan var jag med Emma och Lisa, vi gjorde hamburgare och hade jätte skoj, sen skulle Lisa iväg så jag och Emma åkte hem, bakade kladdkaka då menar jag verkligen kladdigen den typ rann men var super god!

Sen gick vi ut en stund och träffade några.

Av Sanna - 23 augusti 2011 08:10

Hej gick upp halv 8 idag alldeles för tidigt, skulle räckt vid kvart i åtta haha vet bara en kvart men ändå.

Jag börjar 9 tar bussen kvart i idag, ska faktiskt bli riktigt roligt att starta skolan på riktigt nu, och hoppas klassen kommer igång snart igen!


Ha en bra skoldag!   

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards