LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Sanna - 17 augusti 2011 21:53

Hej!


Idag har jag varit med Olivia sov där som ni vet, vi var ute i skogen en stund tog lite kort och så där. Åt chokladpuddin sjukt gott förutom att de var mjölk i och jag är laktos hehe känner mig smart.

Vid 5 hämtade mamma mig, när jag kom hem kollade jag lite på jultidningarna som hade kommit, ska sälja lite i år i alla fall.

Har även varit med Amanda en lite stund på kvällen med vi satt bara och pratade.


Kram!


Olivia

 


Jag

  


Sjukt gott!

   

Av Sanna - 17 augusti 2011 18:19

Min mamma heter Åsa och är 43 år, blont mellan långt hår och 164 cm.

En underbar person som funnits med mig hela livet, fast de är ju inte så konstigt.

Hon har alltid funnits där för mig om jag velat något och hon är väldigt ofta glad och trevlig. Jag är väldigt nöjd med henne, skulle inte vilja ha någon annan mamma.

Hon är även väldigt trevlig mot mina kompisar om väldigt omtyckt.


Min pappa heter Peter är 48 år svart kort hår 173 cm.

Har en humor som funkar i alla lägen, en smart och snäll person. Ibland överdriver han haha men älskar honom lika mycket en då.

Han gillar fotoboll och musik precis som jag perfekt säger jag bara.

Min kompisar tycker han är rolig och snäll och de håller jag verkligen med om!


Jag älskar mina föräldrar visst de är pinsama ibland men för de mest är det underbara!   

Av Sanna - 17 augusti 2011 11:41

Hejsan underbara människor!


Sovit hos Olivia i natt eller sovit och sovit mest skrattat har i alla fall haft det jätte roligt! Saknat henne så sjukt mycket men nu känns det som vanligt igen. Vi ska snart gå ut och foto och lite så.

Sen vid två ska Olivia klippa och jag ska hänga med, blir nog super bra.

Sen vet jag inte vad som kommer hända bloggar ikväll, foto tips kommer upp i veckan, hoppas ni gillar att jag gjorde bild inlägg igår.


Kolla Olivas blogg http://mittlivsomoliviaochingenannan.bloggplatsen.se/


Just vad tycker ni jag ska göra?

Svara jätte gärna vill så gärna veta!


 

Av Sanna - 17 augusti 2011 00:33

Dagen i bilder


Provade jätte ''fina'' kläder

   



Mat  


Burgare igen     

SÖtnos  



Busigt   



Älskar dej! 



Jag               



Kristina, Sanna, Olivia och hunden Totte 



Bebisar   

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards