LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sanna - 31 oktober 2011 13:28

HejBlir en mobilbloggning. Ligger i soffan och väntar på att Emma ska komma hem. Så drar jag till henne. Ingen anning vad vi ska göra men de blir säkert roligt. Just nu väntar jag på ett samtal. Kram

Av Sanna - 30 oktober 2011 21:57

design till emelie



 

http://knazbollen.bloggplatsen.se/

Av Sanna - 30 oktober 2011 13:30

Hej !


Blir lite bloggning idag ändå, inte jätte glad men de var nog bästa för honom att han fick dö. Han låg bara och led och hade jätte ont.

Farfar jag älskar dig och jag hoppas du får det bättre där uppe! Tänker på dig och alla minnen lever kvar här nere med oss på jorden.

Vi är många som saknar dig, din begravning kommer bli jätte fin och vi kommer ha med din favorit låt 'Air'.


Annars har jag inte gjort mycket idag, tänkt ganska mycket på farfar så klart. Jag och mamma åkte och lämnade Tillys moppe hjälm för en lite stund sen.

För igår var jag med Emma, Amanda, Kristofer och Jacob i Lindome ni fick mig på andra tankar, de var jätte roligt att få lära känner er! Vi ses snart igen, eller aa på lovet hoppas jag!   

Av Sanna - 30 oktober 2011 09:44

Farfar dog i natt vid 4 tiden :( Så får se hur mycket jag orkar blogga. R.I.P !

Av Sanna - 29 oktober 2011 15:01

Hej !


Trött, sliten, ledsen flicka här.

Har lite feber fortfarande men inte mycket alls, men fortfarande ganska häning.

Pappa är i Uddevall för att farar har blivit jätte sjuk och dör när som helst, så är ganska ledsen över de som ni säkert förstår.  

Sen mår en kompis till mig väldigt dåligt, och du ska veta att jag kommer stöta dig genom detta!

Var tvungen att skriva av mig lite kände ja.

Ni ska veta att ni är de bästa läsarna som finns! 

Av Sanna - 28 oktober 2011 22:26

Japp ny design igen, hehe gillar nytt :D

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards