LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Sanna - 20 augusti 2011 10:12

Mina 4 närmaste just nu!


Den som står mig närmast är Amanda 14 år.

Vi har känt varandra hela livet, och nästan alltid varit lika bra kompisar, bor högst en minut ifrån varandra och träffas ganska ofta. Vi kan prata om allt och hittar på vad som helst.

Man kan vara sig själv i alla lägen, vi har det nästan alltid super roligt.

14 år har vi känt varandra, och hon har hjälpt mig genom allt i livet!

Vi brukar ligga och skratta hela nätterna.

Vi är som syskon bor nästan hos varandra med   

Älskar dig!

     


Sen har jag Malin, en super snäll tjej på 16 år aldrig träffats tyvärr men ändå

världens bästa kontakt. Hon hjälper mig jämt och får mig glad. Känt varandra ett år men hon bor tyvärr i Umeå men det känns som vi har träffats hur många gånger som helst.

Vi har super dålig humor och skrattar åt allt.

Älskar dig!


 


Ella 15 år, ångrar inte att jag lärde känna dig, 2 år ahr jag känt dig och vi får bara bättre och bättre kontakt.

Du har hjälpt mig så sjukt mycket det sista, du har fått med mig på saker fast jag mått skit, och fått mig att må bättre.

Du har verkligen ställt upp!

Älskar dig!


 

Emelie 13 år, min kusin.

Du har ställt upp för mig sen du föddes, vi har exakt samma humor och kan verkligen prata om vad som helst.

Ställer jämt upp för varandra, hittar alltid på massa kul.

Skara 2010 och 2011 har varit så sjukt roliga och de måste vi verkligen göra om!

Älskar dig!


 


Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards