LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna - 31 juli 2011 21:37

heej !  


sitter i sängen hos mig själv med sanna fast hon lagar min data min stora datan vill typ inte starta :s

så jag fick blogga åt henne , hon ska nämligen sova här i natt och om de blir fint väder så ska hon åka med mig ut till  båten.


Men nu sak jag berätta om mini golfen som sanna nämligen spelade i dag , hon förlorade peter hennes pappa kom 1 , mamman kom 2 hennes storebror 3 , sanna sist tyvärr :(

hon var lite på  på dåligt humör, men nu är jag det, med de ska vi ändra på heheheh.

senare badade hon i askim , Med sitt nya cyklop.


puss hej !!!


Av Sanna - 31 juli 2011 14:58


Nyaste sims 3 - 199kr SIba


Cyklop - 199 kr Stadium

     


  

Av Sanna - 31 juli 2011 10:23

Hej!


Vaknade vid 9 idag, tidigt för att vara mig men jag var ändå pigg.

Just nu håller jag på att sminka mig, ska snart ut och ta lite bilder. När pappa har tränat klart ska vi åka till Siba för att köpa det nya simset. Hoppas bara det finns kvar.

Annars idag ska har jag inte bestämt så mycket, ikväll blir det minigolf med familjen sen är inget mer bestämt.


Ha en bra dag!


Ett tag sen

 

Av Sanna - 30 juli 2011 23:26

Hej alla trött och otrötta människor.


Precis kollat på en ganska gammal Beck film, den hette inte så men det är samma roller med men bara 20 år äldre film.

Den var bra men de Beck som finns nu är mycket bättre om jag får säga min åsikt.

La precis ut en bild i Hajpa får hoppas att någon mer kollar in min blogg så kanske man kan få någon ny läsare i alla fall.


Tänkte lägga upp en låt där jag sjunger, vet inte om jag redan lagt upp den men i så fall kommer den igen.


Från min Konfamtion i Maj   


Kram!

Av Sanna - 30 juli 2011 19:37

Blev inte riktigt nöjd med denna förra, så får hoppas att både ni och jag trivs med denna.


Nu blir det snart sommarkrysset!

Av Sanna - 30 juli 2011 17:30

   Hade denna klänningen idag, som jag sytt helt själv :)

Av Sanna - 30 juli 2011 17:13

Av Sanna - 30 juli 2011 16:53

Hej solstrålar!


Solen lyser och vattnet glittrar    


Idag har jag, mamma, Amanda, Stina (moster) Emelie (kusin) Sebastian (kusin) och Stefan (morbror) varit och badat hela dagen i havet super duper skönt! Det var 20 grader i vattnet, jag och Amanda låg mest och snorklade, väldigt trevligt men är liksom som i en annan värld.


Vi barn fiskade även en del krabbor tror vi fick över 20 stycken minst, även de tycker jag är roligt och något man inte kan vara utan på sommaren.

Självklart åt vi även var sin glass, älska glass!    

  

Snart ska vi äta, pappa håller på att grilla just nu. Sen får vi se vad som händer efter det.


Hoppas ni haft en lika bra dag som mig, kram på er!


Jag och Amanda

   


Söta :D   




Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards