LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Sanna - 15 juli 2011 22:59

Hej nu är jag trött igen    Men ska snart sova ska nämligen kolla på Amandas teater imorgon för andra gången hihi.


På eftermiddan/kvällen har jag varit med Amanda för satt vi vid datan, grejade lite med våran låt och hon filmade mig när jag spelade min egna låt, kommer nog lägga upp de här faktiskt.   

Sen gick vi ut och då satt vi mest på en bänk och knarkade mjöl, nä men vi var väldigt flummiga. Sen ramla jag nästan ner från lekplatsen vad vi nu gjorde haha man kan ju undra ibland.


Som jag sa imorgon ska jag kolla på Amanda när hon spelar teater hon är med i något som heter ''sommarteater'' som är varje år uppe i Gunnebo ett ställe i Göteborg. De är föreställningar i en månad för hela familjen ganska roligt tycker jag. Och hon är med för tredje året i rad. Har redan sätt den i år men hon ville att jag skulle komma igen och de har jag inget imot.


Bild från premiären i år   

 

Av Sanna - 15 juli 2011 16:47

Hej.


Trött tjej här.

Igår när Louise och dom var här satt vi mest vi data och skaffade Youtube konto och Blogg åt henne. Vi sjöng även lite singstar. Vi grillade fast de regnade haha super smart men såna är vi.   


  


Idag har jag varit på Kungsmässan och Freeport med mamma och pappa. Vi skulle försöka byta de rosa linnet jag köpte i Stockholm för den har blivit helt konstigt. Men de hade såklart inte kvar min stolek i den affären heller, men vi fick i alla fall tillbaka hälften av pengarna plus att vi fick behålla linnet. Sen hitta jag ett gult linne på JC som jag letat efter väldigt länge så de köpte jag de var dessutom på rea.


Men nu ska jag gå upp till Amanda för hon väntar på mig men vi hörs senare!


De linnet köpte jag på rea 74 kr

 

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards