LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Sanna - 13 juli 2011 22:47

Godkväll     


Sverige förlorade mot Japan med 3-1 tyckte de inte spelade särskild bra, alltså Sverige. Men, men de tog sig i alla fall en bit och de får vi vara stolta över.

Japan hade matchen kan man väl säga.



Kan berätta en annan sak, som nog en del vet skulle jag åkt till Frankrike med konfirmationen (Taizé) Men jag mamma och pappa bestämde oss för att jag inte skulle göra det. Är lite personligt som jag nog inte ska ta upp i bloggen men vi kan säga säga så här jag är ganska i obalans, så inte riktigt läge att vara borta i över en vecka själv. Medans de andra åker får jag unna med med att gå på Eric Saade med Ella och att världens bästa Malin kommer. Hoppas att även de blir bra!


Snart ska jag se på Camp rock inte hela idag tror jag för är väldigt trött, gick upp halv 9 tidigt för att vara mig kan man säga.


Men vi hörs imorgon pussar!


  

Av Sanna - 13 juli 2011 20:18

Tjenare!


Kom hem för en stund sen, från Ullared. Hittade faktiskt inte så mycket, men lägger upp bilder på de jag hittade i alla fall. Vi fikade även där en macka och chokladboll gott!   

Jag gillar verkligen Ullared förutom toalleterna   

På vägen hem åt vi på Donken hehe vi var inte så nyttiga idag, men man måste ju få vara lite onyttig ibland hihi   


Snart ska jag kolla på fotbolls vm någon mer som ska?

 

5 anteckningböcker - 30 kr

  

 

4 trosor - 70 kr

 

Kortstrumpor - 50 kr

  

   Kjol - 60 kr

  

  

   Linne - 40 kr

  

T-shirt - 60 kr

 

   En väldgt stor tröja som jag ska sova i - 40 kr (dam)

  

Velat ha den ett tag och där kosta den - 80 kr

 

Deo - 20 kr Mousse - 22 kr

Av Sanna - 13 juli 2011 18:30

           

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards