LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Sanna - 21 juli 2011 22:42

Hej!


Blev sen bloggning idag, men haft fullt upp hela dagen.

Först gothia match med mamma och pappa. Fässberg - Frölunda. Frölunda vann tyvärr med 1-0. De var en i frölunda som blev hämtad av ambulans något med nacken stackare!

Sen vid 3 åkte jag och Olivia in till heden och kollade på Gothia ett tag, efter de tog vi en sväg förbi Liseberg men de började regna så vi drog hem ganska snabbt. Åt fiskpinnar och potatis.

När hon åkte hem vid 8 gick jag upp till Amanda, vi sminkade oss och gjorde sedan en film med namn ''mjölknarkaren'' haha lägger upp den här när den är lite fixad.


Går inte att lägga in bilder på min data just nu från Marstrand, men jag ska försöka fixa de tills imorgon. Kan bli sen bloggning imorgon med händer endel då med.


Puss!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards