LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Sanna - 22 juli 2011 23:28

God kväll  


Sen bloggning idag med. Först var jag hos läkaren efter de åkte jag mamma och pappa in till Heden några timmar. Jätte kvavt ute men de funkade ändå. Vid halv 4 kom även min bror in till Heden för han hade jobbat innan idag.

Sedan vid halv 7 åkte vi snabbt hem och åt och vid halv 8 åkte vi in till Heden igen.

Kollade på lite olika matcher kommer inte ihåg alla namn på dem. Men sista matchen vi var på var Fässberg mot något lag från England. Fässberg förlorade tyvärr med 2-1 men de kom i alla fall 3 vilket är väldigt bra!


Imorgon ska jag verkligen försöka sova ut, och då blir de nog mer bloggning också.

Hoppas ni haft en bra dag, kanske har du också varit på Gothia?

Bilderna funkar inte än tyvärr   Men min och Amandas film kommer upp imorgon i alla fall! 


Nu ska jag äta och sen ska jag faktiskt sova sitter och gäspar så himla mycket.


Kram.

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards