LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Sanna - 9 juli 2011 20:00

Hej!


Idag har jag varit slö. Först hjälpte jag mamma med all tvätt, vid 4 åkte vi till havet och badade ganska skönt! Jag var där med mamma, moster, kusin, morbror, mormor och morfar.

När jag kom hem tog jag en dusch och sedan gick jag ut och träffade Amanda en stund. Vi spelade kubb och fixade med hennes blogg   


Amandas blogg http://lifeofmanda.bloggplatsen.se/


 

     

Min sötnos

       

Älskar dig!

 

Haha gullit

 

Av Sanna - 9 juli 2011 14:00

   Allsång på Skansen


Mamma

 

Bästa Ulrik!

 

Underbara Håkan!

              


Jag vi havet  


     


Kaknästornet 


Älskar dig pappa!          


Utanför fotografiska 

   

Av Sanna - 9 juli 2011 13:33

Hej nu är jag hemma igen!


Tåget var 2 timmar sent igår så blev lite sent att blogga igår och jag var så himla trött. Har haft det super bra, bodde på Fridhemsplan underbart ställe!


Måndag: Vi kom till Stockholm, åt mat och gick på fotografiska musset.

    


Tisdag: Först var jag och mamma i några affärer sedan åkte vi vidare till Kaknästornet och efter de Skansen där vi kollade på Allsång på Skansen. Super bra!

 

 


Onsdag: Först åkte vi ut med en båt runt kongsholm, och sedan vidare till Gröna Lund. Vi åkte blå tåget tre gånger jag skrek mer och mer för varje gång, fattar inte hur småbarn kan åka den. Insane var väldigt läskig den åkte uppner, snurrade och var hel galen.

 


Tordag: Först badade jag och mamma i en utomhusbasäng (eriksdalsbadet) efter de gick vi runt på stan.

 


Fredag: Stan i några timmar sen tåget hem.


Mina inköp under resan är:


Iphoneskal

    

One piece

 

Rosa Linne

 

Skinväska

 

Badkläder

     

Örhängen

  

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards