LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Sanna - 12 juli 2011 23:14

  

Hej sötnosar!


Måste ta och lägga mig ska nämligen till Ullared ganska tidigt imorgon. Kommer självklart fota allt jag köper.

Och frästen Nicke Borg var super bra bilderna kommer upp tillsammans med inköpen imorgon.


Godnatt!


Haha Andreas


Fick av emilia :D

 

Oj lite suddig

               

Av Sanna - 12 juli 2011 11:59

Hej!


Finns en anledning till varför jag inte blogga igår, fast den är ganska dålig hehe.

Först var jag på Liseberg hela dagen med Emilia, Kristina, Sara och Olivia vi köade till Lotta på Liseberg och de var lika bra som vanligt!

Jag och Emilia åkte även Atmosfear och joxbox super duper skoj!   Innan ville jag inte åka in till Liseberg för att jag inte mådde så bra, men Kristina fick med mig och allt blev bättre under dagen.

Kommer lägga upp lite bilder senare idag.

När jag kom hem fasnade jag framför tvn de var en Johan Falk film och jag kunde inte släppa den.


Idag ska jag först till frölunda torg för att byta ett linne, sedan vidare till biblioteket och ikväll blir det Liseberg med mamma och pappa. Nicke Borg spelar nämligen ikväll.

Tar nog några bilder där med så kommer en massa bilder idag!


Ha en bra dag!   

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards