LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Sanna - 23 juli 2011 15:43

Halloj   


Sitter med ny målade naglar och ny sminkat ansikte. Idag vaknade jag vid 12 men var väldigt seg ända fram till 2 då jag började ta på mig kläder och göra mig i orning. Snart ska familjen upp till mormor och morfar, vi ska fika och lite så. Är de varmt efter vi varit där ska vi trolitvis bada i en sjön nära dem.

Annars händer det inte mycket mer idag, ska åna min och Amanas amatör film haha så kommer den upp här senare ikväll.   Tror inte jag ska träffa någon idag faktiskt bara lust att vara hemma idag. Kanske bli någon film med familjen eller så vi får väl se.


Över till något helt annat, de som hände i Norge (Oslo) igår är ju fruktansvärt. Att en norman klätt ut sig till polis och sköt vilt om sig bland massa barn och ungdomar och även att han bomade Riksdagshuset. Jag vet själv inte riktigt hur det var men vet på ett ungefär. Som tur kände jag ingen men de är verkligen sorligt att så många dog!   Min kompis, kompis var tydligen på de där lägret och ahde blivit skjuten i benet men klarat sig tur det! Ush hoppas de inte hittar fler döda!


Vi hörs ikväll!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards