LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sanna - 24 juli 2011 22:31

Hej!


Ska snart sova vet att de är tidigt men ska hämta Isabelle ganska tidigt vid tåget imorgon, och jag är ganska trött just nu. Ska se på lite film innan jag sover i alla fall.

Som jag sa imorgon ska vi på Lotta på Liseberg, tyvärr så blev det bara jag och Isabelle men det blir nog bra ändå. Emilia skulle på något läger och Olivia var sjuk, men men så kan de gå...   

Inte säkert att jag bloggar så mycket imorgon men jag ska försöka.


Ni får ha en fortsatt bra kväll!   


Alla ni som har Iphone, Ipad eller Ipod jag tycker ni ska ladda ner YATSY haha de är super kul jag är beroende hehe men de är awsome!   


Puss!

Av Sanna - 24 juli 2011 11:45

Tjenare   


Vaknade runt 11 idag men la mig vid 1 igår så. Igår kväll såg jag, mamma och pappa på film ''Svinalängorna'' Den var bra men lite hemsk ibland.   

Rekomenderar den!


Idag skulle jag varit med Fanny men sen kunde hon inte   Så i stället ska jag, pappa och storebror på Gais match med Göran. Gais mot Häcken, får väl se hur de går hoppas på vinst till Gais!

Imorgon kommer min syssling Isabelle från Uddevalla hit yes!   Då ska vi på Lotta på Liseberg tillsammans med Emilia och kanske Olivia. Imorgon kommer Ulrik ditt!!


Nu ska jag sminka mig och sedan städa rummet ni får ha en bra dag!


 




Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards