LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under september 2011

Av Sanna - 30 september 2011 23:49

Hallo !


haft en toppen tjej med Olivia, Lina, Lovisa, Frida, Julia och Kajsa. Vi hade ''pizza party'' som de kallade de   

Vi fick göra våra egna pizzar, var även en del olika tävlingar jag och Kajsa vann !

Har videor och bilder med det kommer upp imorgon eller söndag beror på när jag hinner.

Vi såg även på film den var bra tror ja haha hängde inte med så mycket   

De var i alla fall sjukt roligt och vill bara tackar er tjejer ! Ni fick mig så himla glad!

Detta måste vi göra om, och de är snart :)

Nu ska jag sova ska trots allt ha kör dag imorgon.

godnatt hoppas ni haftde lika bra som mig!



Av Sanna - 30 september 2011 14:19

Hej underbara läsare !


Idag slutade vi skolan klockan 12 vi hade ingen bild sjukt skönt ! Så jag hade bara 4 lektioner eller aa jag var bara på 3 men ändå    När jag kom hem tog jag en dusch kände mig så varmt efter att gått runt med onepice i skolan, varmt men mysigt !


Om en lite stund ska jag gå mot bussen, ska hem till Olivia och vid 6 ikväll ska vi vidare till Lina och mysa tillsammans med Frida, Julia, Lovisa och Kajsa. Blir säkert en super mysig kväll !


Jag vet att jag är dålig på att blogga och de kommer tyvärr inte vara bättre imorgon heller, för då har vi kördag från 10 till 18 och efter de ska familjen till en annan familj. Men jag ska försöka så gott jag kan.


kram ni får ha en bra kväll och rösta på Linni i kväll!   

Av Sanna - 29 september 2011 22:05

Hej !


Sitter här i soffan med Amanda, hon ska sova här ja de har hänt en sak.   

Men det fixar sig.

Imorgon är det skola igen, och efter skolan ska jag vara med Julia, Frida, Kajsa, Lovisa, Lina och Olivia kommer bli en topppen kväll!


Linni gick vidare i idol glad tjej här nu!


Godnatt


 

Av Sanna - 29 september 2011 17:27

Hej !


Är med Olivia vi har precis gjort mat burgare och pommes hehe de skvätte en del och vi brände oss   

Snart ska vi tillbaka till skolan, det är nämlige gymnasie möte.


Skolan idag först kör, sen lite svenska, engelska och en massa tråkigt men ända ganska rolig dag.

Fortfarande ont i magen men jag och Olivia är ändå på värsta bra humör :D


Hörs efter idol ! Alla röstar på Linni !!!!!!!!!!!!!

Av Sanna - 28 september 2011 11:18

Hej Sanna här igen !


tack Amanda att du bloggade åt mig igår.

Idag är jag hemma från skolan, var på sjukhuset i över 6 timmar, sedan på vägen hem vid 9 skulle jag och pappa äta på donken och precis när jag ska börja äta så behöver jag spy. Så ja vi åkte hem, försökte sova men gick inte så bra.


De hittade inget i magen på mig igår, men fortsätter jag att spy och får feber måste vi tillbaka. Jag är helt slut, och hemma och bara vilar idag. Fortfarande lika ont i magen men vi får hoppas att det gå över snart.


Nu vet ni läget i alla fall !

Av Sanna - 27 september 2011 12:02

heej <3


hej ida blir de jag manda som bloggar. Sanna ska nämligen till sjukhuset idag igen och de ska kolla magen , så hon har inte ätit på 12 timmar  stackarn  

Det ända jag vet om sannas dag är att jag möte henne i uppehållsrummet och hon var deppig ;(


Men jag gick hem från skolan så jag slängde in ett blogg inlägg. kanske sanna blir lite glad.;)

just de hart sett att bloggläsarena har minskat, jag lovar så snart sanna blir bra ska hon blogg som vanligt igen pösss <3

Av Sanna - 26 september 2011 19:25

Hej kom precis hem från sjukhuset.


De kände på magen, tog passa prover och så. De kom fram till att de trodde att de kunde vara levern eller nåt jag inte kommer ihåg, kunde även vara blindtarmen men trolitvis inte.

Slapp i alla fall bli inlagt får komma imorgon bitti i stället och så ska jag bli undersökt med hjälp av ett ultra ljud.


Får väl hoppas på det bästa !

Av Sanna - 26 september 2011 16:25

Hej !


Är med Olivia vi ska snart åka till östra sjukhus. Jag har himlans ont i magen, först var jag på vårdcentralen gjorde olika prover men de kunde inte riktigt veta vad det var så de skickade mig till akuten.


Få se vad det är de lutade lite år blindtarmen tydligen.


Men vi hörs senare !

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards