LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under september 2011

Av Sanna - 11 september 2011 21:38

Idag är det exakt 10 år sen world trade center i New York förstördes.

11 September 2001 en dag vi aldrig glömmer, jag var 5 år men kan ändå komma ihåg denna dag, de var så mycket prat om det på tvn att ett flygplan hade åkt rakt in i world trade center, pappa skulle hämta mig från dagmamman men blev sen för att alla var så uppröda.


Kände ingen som omkom men en kompis till mig bor i New York hon var då 4 år men minns de nog lika väl som mig, undrar hur de då var idag efter 10 år!


Många tankar väcks när något sånt här händer, de borde inte få hända !


   

Av Sanna - 11 september 2011 21:02

Godkväll bloggen !


Precis kollat på ett bra avsnit av Idol 2011, Robin som sjöng sist tyckte jag mest om ida, han var söt, hade rösten och charmen !  

De var flera som var bra, hon som jobbade i korvkiosken var väldigt dukitig hon sjöng verkligen som en gud !


Ska göra det sista på läxan nu. Bloggar innan jag ska lägga mig   

Av Sanna - 11 september 2011 17:43

   Klippte lugg igår, blev lit fail gjorde det nämligen själv men ska fråga Tilly om hon kan åna till den lite.


Tycks?


Av Sanna - 11 september 2011 16:11

Hej alla udnerbara männsiskor !


Vaknade vid 1 idag var väldigt trött igår kan man ju säga! Idag har jag mest pluggat både till Geografi provet och Biologi läxan, gått bra   

Sen har jag även varit och sålt jultidningar hos två jätte snälla människor, de köpte för ungeför 800 kr väldigt nöjd !¨


Mamma vill ha chokladpudding så nu ska jag cykla bort och köpa det.


Kram!

Av Sanna - 10 september 2011 21:26

Hej !


Idag har varit en bra dag, sov hos Olivia vi skulle dynga med vid tre slocknade jag bevis på att de varit en jobbig vecka i skolan !


Idag träffade vi Sara, Kajsa och Daniel, Sara hade jag aldrig träffat innan, men hon var verkligen super snäll!

Vi var i Nordstan, satt och sjöng, skrattade väldigt mycket   


När mamma hämtade mig och när vi åkte hem kommer en flakbil i kanske 90 km/h minst på en 50 väg, kör på fel väg och här så himla nära att krocka med oss, vi hinner bromsa men seriöst det kunde gått väldigt illa !

Av Sanna - 9 september 2011 22:58

Fick en fråga av Petra och undrar vad jag har för sjukdom?


Nämner inte sånt så ofta på bloggen, men i och med att jag nu skrev i ett inlägg att jag ville bli frisk ska jag svara på det !


Jag är svårt deprimerad, äter medecin och så.

Även dyslexi men de kommer jag aldrig få bort helt


Hoppas du är nöjd med ditt svar !

Av Sanna - 9 september 2011 22:53

Hej !


Sitter hos Olivia, ska sova här eller vi har planerat att dynga men båda är redan trötta, och lite så.

Men vi har laddat upp med dricka och godis så vi klarar oss nog ett tag fast känns som vi kommer somna.


just nu sitter jag och hickar inte roligt, men lyssnar på bästa låten Elektropop !


Puss på er!

Av Sanna - 9 september 2011 12:54

Hallo !Nu är jag på bättre humör igen innan idag var det jobbigt men nu är det bra ! Snart ska vi ha bild efter skolan ska jag kanske träffa eller vara med Olivia !Nä nu måste jag gå för vi börjar tydligen en snart

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards