LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under september 2011

Av Sanna - 3 september 2011 16:54

                                                                     

Av Sanna - 3 september 2011 14:15

  • När någon dör!
  • När jag mår riktigt dåligt!
  • När jag skadar mig ordentligt!

Av Sanna - 3 september 2011 10:05

Hej!


Åkte hem en dag tidigare från klassresan har nämligen 39 graders feber.

Mådde väldigt dåligt igår, låg mest och grät och sov, men vid 9 åkte jag med några föräldrar som varit där hem.

Oscar skulle också hem för att han skulle ha tävling idag, så vi satt och pratade hela vägen hem. Just då var jag ganska pigg, fast då ahde jag i och för sig fortfarande feber dämpande i mig.


I alla fall hade vi det jätte bra och kommer alltid minnas denna resa som något bra! Hade roligt, alla var snälla mot varandra ja allt var toppen!


Kommer lägga upp bilder när jag är piggare just nu behöver jag bara sova!

Av Sanna - 2 september 2011 16:45

  • Musik - kören - sånglektionerna
  • Dans
  • Kompisar - speciellt de närmaste
  • Familjen
  • Godis!   
  • Ibland skolan

Av Sanna - 1 september 2011 20:50

Hej!


Fick låna Sandys data och blogg väldigt snällt tycker jag!

Vi har det jätte bra, jag och Sara och juste en av våra lärare badade innan idag. Snart ska vi se på film sedan blir de la mys.

Vi har även gått runt väldigt mycket här på rörö super mysigt ställe.

Alla sover i samma rum tror det kommer bli jätte bra verkligen!

Bara så alla vet är världens sötaste Lovisa här!

och tillypillöööö (l) o sara dåda... hihi toppen!!!

Och juste en sak till jag svimmade idag sjukt kul var det!!   


Alla verkar vara glada och har det bra.

Idag har det varit strålande sol varmt ja helt fantastiskt!


Kram på er älskar alla läsare!!!!!!


HA DET BÄST!

Av Sanna - 1 september 2011 13:00

Att folk pratar skit och mobbar såna de knappt vet någoting alls om.

Man får höra ett rykte så får man en fel uppfattning av folk, stämmer inte alltid men ganska ofta.

Varför mobba någon för de har någon sjukdom, de är inte deras fel, de kan verkligen inte hjälpa de!

Spelar det någon roll om man är ful? Nej man ser ut som man gör de är bara att acceptera.

Visa är tjocka, visa smala, visa långa, visa korta men alla är lika mycket värds ändå!

De är insidan som räknas i alla lägen!


De är något som verkligen upprör mig!

Av Sanna - 1 september 2011 08:15

Hej!


Vaknade precis, ska äta och göra mig i orning sedan vidare till bussen mot skolan där hela klassen ska träffas.

Sedan bär det av mot Rörö fett taggad tror det kommer bli riktigt bra!


Kommer inte bli bloggning kanske något inlägg någon dag men annars så vet ni att jag är tillbaka på Lördag på dagen.

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards