LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under september 2011

Av Sanna - 22 september 2011 12:59

Av Sanna - 21 september 2011 17:19

Hej !


Är med Olivia. A och Emma vi gör nästan ingeting alls ! De sitter i min soffa och kollar sms typ?

Inte jätte roligt men men... Vi har ganska nyss pratat igen en del, ganska jobbigt faktiskt.

Om en timma ungefär ska vi till kören, något jag ser framimot i alla fall.


Puss !


 

:D

Av Sanna - 21 september 2011 15:14

Av Sanna - 19 september 2011 21:24

Hej !


Har inte kommit åt internet idag, men nu funkar det i alla fall !

En ganska seg dag i skolan var inte nån lektion med klassen idag mår fortfarande ganska dåligt och är därför hos Anna, Peter & Erika i stället.

Imorgon ska jag i alla fall vara med klassen på gympan.


Efter skolan, tog jag bussen hem vi slutade en timm tidigare vilket var skönt. När jag kom hem tog jag lite flingor, och chillade framför tvn, efter en stund somnade jag hehe  

Sen har jag kollat på Idol, tyckte juryn var väldigt hård idag men så är det ju tyvärr.

Även gjort en del musik läxa, kan nu det mesta !


Kram underbara människor ! 

Av Sanna - 18 september 2011 21:32

Av Sanna - 18 september 2011 19:10

Vet att bilderna inte är toppen men men...


  


Kristina


           

Av Sanna - 18 september 2011 17:04

Hej !


Seg dag idag ! Amanda och Emma kan förbi en sväng och muntrade upp mig trevligt de   

Sovit en timma eller så på dagen, hela jag är väldigt seg just nu.

Imorgon ska jag i alla fall till skolan igen, men kommer trolitvis sitta hos Anna hela dagen och jobbar, mår fortfarande inte så bra.


Blir lite dåligt bloggning nu ett tag, men de blir bättre när jag mår bättre !

Av Sanna - 18 september 2011 12:11

Hej !


Vaknade lite i 8 idag kunde inte somna om väldigt tråkigt   

Idag har jag grejat med mitt rum, satt upp en massa bilder på väggen och lite så.


Om en stund ska jag och pappa åka in till Heden och kolla på fotboll, på kållered där jag spelade innan. Ska blir skit kul !


Annars händer det inte mycket idag, när jag kommer hem lovar jag att håkan bilderna kommer upp !

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards