LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under september 2011

Av Sanna - 5 september 2011 21:25

Ush en ledsen klump i magen, känns i bra   

Känner bara att jag måste skriva av mig lite, vet inte varför jag mår så här men jobbigt är det.

Vännerna får mig att orka detta tack så sjukt mycket !

Om bara en vind kunde komma och vända detta igen, så att de blev nästan som vanligt igen, för 2 år sen var allt bra problem dök ju upp ibland men nu finns de med mig hela tiden.


Tack för att jag fick skriva av mig bloggen är en stor del av mitt liv !

Av Sanna - 5 september 2011 21:19

  • Förlora någon mer som står mig nära !
  • Att må sämre och aldrig komma ur det
  • Bli våltagen
  • Mörker

Av Sanna - 5 september 2011 19:55

Nu har jag varit en duktigt tjej, gjort klart hela videon med bilder från klassresan nu väntar jag bara på att Tilly ska skicka musik.

Sedan ahr jag även fotbadat och gjort min engelska läxa   

Blir ingen skolan för mig imorgon heller men hoppas på onsdag nu, imorgon blir det att vila upp, ta det lungt och sova mig frisk !


Vill verkligen gå på onsdag för då ska jag visa upp klass filmen, ska bli kul att se vad de andra tycker.

Mår i alla fall mycket bättre nu, tror inte jag har mycket feber längre heller.


Men nu blir det idol 2011


Tyckte hon var välidigt duktig igår! 


Och han tyckte jag var både charmi och duktig!

Av Sanna - 5 september 2011 11:11

hej!


Trött och illamånde tjej här!

Sitter och fryser men ändå svettas fortfarande högfeber halsbränna, hosta, snuva ja allt som man kan ha känns de som!

Precis kollat på lite film, inte roligt. För i skolan är det fest hos pettan haha ingen fattar men men...

Ärligt talat så vill jag till skolan nu, klassen är väldigt bra just nu saknar alla i skolan och vill inte ligga hemma här själv   


Nu ska jag äta lite, levt på gröt i 3-4 dagar borde försöka få i mig något annat nu...

Av Sanna - 4 september 2011 19:43

Hoppas ni gillar min nya design, kommentera gärna vad ni tycker om den!   


Blir ingen skola för mig imorgon, fortfarande väldigt förkyld och feber, hoppas det blir bättre snart för, för en gång skull vill jag gå till skolan och träffa alla.

Gillar verkligen klassen nu och ja allt!


Men får sova mycket imorgon och hoppas att jag kan gå på tisdag, för då har jag sång lektion med!

Hoppas ni mår bättre än mig!


När jag var hos Isabelle, saknar henne verkligen!

 

Av Sanna - 4 september 2011 15:45

  • Håkan Hellström
  • Justin Bieber
  • Ulrik Munther
  • Chris Medina

Av Sanna - 4 september 2011 14:29

Har ju haft omröstning här på bloggen ett tag!

De som flest vill att jag ska ha mer av på bloggen är foto tips.


Har några men kanske inte så bra som jag sutti och tänkt på, men i alla fall en bra start


Jag fotar med Olympus E-450

Har två olika objetiv ett som är 14 - 42 mm

Och de andra 40 - 150 mm

Alltihop kostade runt 10 000   


Foto tips om Artister! 

  

Om du vill få skarpa bilder på artiser och inte suddiga för att de rör sig, ställ in din kamera på sånt läge att den tar flera bilder i rad, då blir alltid någon bra.

Denna bild på Eric tillexempel då tog jag flera i rad, plus att jag satt på blixten.

Ha gärna ett ganska nära objetiv så att du kan zoma in, bilder på artister bli som bäst när de är nära!

Jag brukar använda inställningen DIS MODE när jag fotar artiser.

Om du har svårt för att hålla still kameran eller om det är trång är ett helt rakt stativ med bara ett ben en jätte bra idé !


De var första tipset!


Av Sanna - 4 september 2011 12:00

hej!


Mår inte bättre idag, fortfarande feber och jätte häning blir nog ingen skola för mig i morgon.

Vaknade halv 9 idag och har världens huvud värk, har även väldigt tråkigt.

Har inte mycket att skriva om mer än att jag åter kommer kanske ikväll eller imorgon!


Kram

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards