LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna - 30 juli 2011 00:05

Gjort ny design hoppas ni gillar den!


Kommentera gärna vad ni tycker så blir jag glad!   

Av Sanna - 29 juli 2011 23:23

God kväll   


Sitter och grejar lite med en ny header till bloggen, tror det blir lila eller röd denna gånger, hoppas ni gillar det.

Idag kom jag hem från Isabelle känns ganska skönt att vara hemma igen.

På kvällen var jag mamma och Amanda och badade, vi ska bada imorgon med om det är bra väder. Sen rensade jag och Amanda bort kläder hon inte använder längre.


Snart ska jag sova, för är det bra väder ska vi bada ganska tidigt.


Hade bäst god natt!


Isabelle har alla bilder från denna veckan så de kommer nog ganska snart.


Sean Banan på Fjordfestivalen

         

Av Sanna - 28 juli 2011 17:38

Hej!


Sitter i Isabelles säng med datorn i knät. Idag badade vi först i havet i några timmar, brände mig på tre olika ställen (på manet) sved ganska mycket men nu vet jag hur det känns i alla fall.

Sedan åkte vi till en sjö nära henne och duschade hihi det var mysigt.

SNart så ska vi äta, och efter de ska vi ner till Fjordfestivalen, vi kanske åker någon och ska lyssna på Sena Banan.


Ska åka hem imorgon på dagen någon gången i stället för en på lördag. Är inte på topp precis mår ganska dåligt så behöver nog åka hem och bara ta det lungt.

Men jag har ändå haft de super trevligt här och alla är så snälla.

Älskar min släckt!


Kram på er!

Av Sanna - 27 juli 2011 17:37

Halloj!


Nu är jag hemma hos Isabelle i Uddevalla. I natt tältade vi super mysigt, bilder kommer upp på lördag när jag kommer hem.

Vi somnade runt 2, låg ute i tältet åt massa chips och godis gott!


Vi tog tåget hit vid 2, när vi kom hit grejade vi lite med Isabelles blogg, och efter en stund åkte vi och badade, var ganska skönt. Snart ska vi äta och efter de trollitvis ta lite kort.  


Ha de bra! 

Av Sanna - 26 juli 2011 22:15

Halloj!


Sitter här med Isabelle vi ska snart dra ut till vårat super mysiga tält där vi ska sova i natt!   Idag har de varit en hel dag på Liseberg Isabelle vann 3 chips påsar 2 mellan stora Marabou och jag vann en hund hih den var söt och 2 små plopp.

Hopaps ni haft lika bra dag som oss, och vet ni vi åkte Atmosfear och Isabelle dog inte haha.


Nu ska vi dra ut och imorgon åker vi hem till Isabelle, kan inte lova att de blir bloggning varje dag.


Puss<3

Av Sanna - 25 juli 2011 23:18

Hej!


Här framför skärmen sitter en super glad tjej, med humöret på topp! Varit på Liseberg hela dagen med Isabelle för att se på Lotta på Liseberg och självklart ULRIK och LOTTA! Blev en rikitgt lyckad dag.

Jätte roligt att så många sätt mig på tvn och roligt att ni kommenterar!   

Jag fick sjunga en hel vers med underbara Lotta Engberg hon hade sin arm på mitt ben hihi så himla lycklig nu! Sedan fick jag även vara med i Stefans korttrix där han sa mitt namn en massa gånger. Om ni visste hur lycklig jag är just nu och för alla snälla kommentarer på bloggen och facebook som jag får. Tack så mycket jag älskar er!   

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag.


Pauline och Emelie jätte roligt att ni såg mig i tv. Många kramar till er!


Ulrik

           




Av Sanna - 25 juli 2011 09:36

Godmorgon   


Idag var det riktigt segt att vakna men jag hade inte val!   

Snart ska jag och pappa åka till tåget för att hämta Isabelle, saknar henne så de ska bli roligt att träffa henne! Sen dra vi till Liseberg för att se på Lotta på Liseberg, tyvärr är det inte så bra väder men vi överlever de.


Hoppas just du som läser detta får en bra dag!

Av Sanna - 24 juli 2011 22:31

Hej!


Ska snart sova vet att de är tidigt men ska hämta Isabelle ganska tidigt vid tåget imorgon, och jag är ganska trött just nu. Ska se på lite film innan jag sover i alla fall.

Som jag sa imorgon ska vi på Lotta på Liseberg, tyvärr så blev det bara jag och Isabelle men det blir nog bra ändå. Emilia skulle på något läger och Olivia var sjuk, men men så kan de gå...   

Inte säkert att jag bloggar så mycket imorgon men jag ska försöka.


Ni får ha en fortsatt bra kväll!   


Alla ni som har Iphone, Ipad eller Ipod jag tycker ni ska ladda ner YATSY haha de är super kul jag är beroende hehe men de är awsome!   


Puss!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards