LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Sanna - 15 augusti 2011 23:11


1



2


3


 4



Av Sanna - 15 augusti 2011 22:59

Hallo   


Kom hem vid halv 10 från Liseberg ungefär var där med Ella, Alina och Lisa för att kolla på Oskar Lindros vi kollade 3 låtar sen gick vi riktigt besviken faktiskt hade väntat mig mycket bättre, men men så är det ibland. Vi gick och åkte balder i stället pratade med lite olika Lisebergs människor.

Mår lite bättre nu än innan idag skönt de, hoppas de blir ännu bättre till imorgon för så ska jag träffa saknade Olivia E.

Vill bara säga att under denna helgen känner jag att jag gjort en riktigt bra sak för en kompis!


Minnen från Mora 2011 med Olivia E

 

Av Sanna - 15 augusti 2011 16:02

Fick en fråga från en tjej som undra...


 


Och svaret är nej jag läser inte henns blogg.


Tack för frågan kram   

Av Sanna - 15 augusti 2011 15:55

Hej!


Nu börjar bra bloggning igen! Kom ganska nyss hem från Amanda mådde inte så bra kände att ja behövde vara lite för mig själv ett tag. Vi sov på vårat ställe i natt igen verkligen jätte mysigt, lovar att en bild kommer upp! 

Jag och Amanda har idag köpt present till Olivia som fyllde år i lördags stort grattis till denna underbara tjej!   Hon får det imorgon hoppas hon blir nöjd.

Kanske åker in till Liseberg sedan med Ella och kolla på Oskar Lindros får se, har inte varit hemma på 3 dagar liksom.


Hoppas ni mår bättre än mig i alla fall kram på er!!


Underbaraste Tufs!

    

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards