LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sanna - 2 augusti 2011 22:55

Hej alla underbara läsare   


Sitter här vid datan och halv sover, himla trött just ni men ska vara uppe en stund till för har så himla ont i magen och lite så    Hoppas ni mår bättre än mig.


Imorgon har jag inga planer och nästan alla jag känner är bort resta just nu så får se vad som händer imorgon, om någon är hemma och så.

Vad har ni för planer imorgon kan man ju undra?   


Tänk att lägga upp en ny låt på youtube snart eller vad tycker ni kommentera gärna så blir jag glad!    Ni får gärna ge någon förslag på någon låt man kan sjunga.

 

 

Av Sanna - 2 augusti 2011 19:16

Hej!


En slö men ganska hetsing dag. Jag och Amanda såg först på film som jag sa den var verkligen bra. Sen gjorde vi tårta och en video till hennes mamma och pappa som firade 14 år som gifta idag så vi överraskdade de när de kom hem från båten. Dom blev glada!

Nu sitter jag och gäspar ska snart sätta på någon film, men först lägga in lite låtar på mobil.

Har ni förslag på låtar eller filmer får ni gärna kommentera!

 

Solnedgången igår kväll

  

     

Jag badade inte då för mitt knä hade hoppa ur led

 

Tårtan, inte så bra bild men den var super god!


Av Sanna - 2 augusti 2011 14:44

Tjenare!


Sitter i Amandas soffa vid tv och vi ser på Kyrkogårdsön den är bra! Snart ska vi äta glass, och efter filmen blir det nog att spela in en oseriös film igen.

Fick sova här i natt igen, för vi kom hem vid 12 från båten så de blev lättast så.


Idag vaknade ví vid 11 åt frukost och sedan storstädning i Amandas rum.


Ha en fortsatt bra dag och hoppas ni har lika bra väder som vi!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards