LivetEnligtSannaAmanda

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

2 år sen du dog

Av Sanna - 10 oktober 2011 08:45

Emma nu var det två år sen du dog, för er som undrar så hoppade hon framför tåget.

Hon var en av mina närmaste vänner, vi träffades inte så ofta men hade ändå jätte bra kontakt ! Vi var lika gamla och dun ställde alltid upp för mig !

Dagen då du dog kommer jag aldrig glömma de var de värsta som någonsin hänt mig, jag grät i timmar, visste inte vad jag skulle göra jag började må sämre om sämre och allt gick neråt.

Jag saknar dig lika mycket än och det är en bit i mig som saknas de var din plats. Du finns kvar inom mig men jag önska du stod brevid mig.

Vi har så sjukt många minnen, jag minns de leende de var så vacker !

Så synd att datan med bilderna på dig brann om de var de ända minnet jag hade, jo jag har ett halsband jag fått av dig, och de betyder guld.

Hoppas vi ses snart jag älskar dig!


Emma Andersson R.I.P !!!!


Denna låt är skriven till dig !


 
 
Ingen bild

mandaälskling

10 oktober 2011 14:39

den är så sjukt underbar låt , ja har hört den innana och den är bara så underbar , gmn finns alltid ör dig gköm ite de !<3

 
Ingen bild

maaaaaliiiin

10 oktober 2011 17:29

älskling, så jävla fin låt, hörde den igår då vi snacka på skype, du vet att jag alltid finns för dig, stöttar dig i alla lägen, jag älskar dig <3

 
rebecka

rebecka

11 oktober 2011 20:58

sjuukt fint ! finns alltid att snacka med !

btw, visste inte vilket inlägg jag skulle kommentera så jag kommenterade här, anngående header och design !<3

http://beckaasblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 8 december 2011 16:00

Följ jätte gärna min nya blogg! Följer du mig följer jag dig!     http://lesa.myshowroom.se/ ...

Av Sanna - 13 november 2011 20:41

Jag lägger ner bloggen.   Vet inte hur länge, men de är inte roligt längre.   Älskar er alla underbara läsare vi ses ! ...

Av Sanna - 12 november 2011 14:35

Hej !   Är med Jacob (pojkvän) han ska sova här i natt. Kommer bli mys, ska se film, äta godis och så    Vet inte mer vad som  händer, men kommer i alla fall bli toppen!   Idag har kag öpt skor, skulle tagit hål i näsan mend det blir på mån...

Av Sanna - 10 november 2011 19:14


 

Av Sanna - 10 november 2011 18:51

Jag är tillbaka !   Står inte ut med att inte blogga, men de har hänt en massa saker under lovet och de första dagarna i skolan. Men nu mår jag bra! Jag har startat om livet vilket känns väldigt skönt! Vet bara inte vad jag ska skriva om för ...

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards