LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 23 oktober 2011

ny

Av Sanna - 23 oktober 2011 22:09

Helt nu header igen :)

Fattar inte riktigt den nya storlken men men :)

Av Sanna - 23 oktober 2011 21:39

Min data är lite konstig just nu, men idag har jag varit ute och tagit en massa härliga höst bilder !

Bland annat så min nya bakgrund på bloggen är en av de bilderna jag tog.

Så nu är alla bilder jag har i min design tagna med mina egna kamera :D


Ska försöka fixa headern mer när det funkar ! :)

Av Sanna - 23 oktober 2011 19:27

Vet att jag hoppat över några dagar men så blev det men börjar på 15 nu :)



  • Mörker
  • Döden
  • Ensamhet
Av Sanna - 23 oktober 2011 19:17

Hej !


Haft världens bästa helg med de underbaraste människorna men saknar bloggen en massa !

Lite vad vi gjort, sätt två filmer, sjungt, skrattat, fastnat i en barnstol haha, massa lekar, sovit, ätit, bett, varit ute, blivit runt buren !

Hel sjuk helg men helt underbar förutom visa undantag.


Vill tacka 2 personer på lägret sjukt mycket, Gunnar och Fredrika vad skulle jag gjort utan er ! Ni har ställt upp så sjukt mycket för mig, och ni har hjälp mig en bra bit på väg, lärt mig att jag är värdefull precis som den jag är. Ni har lagt ner massa tid på mig ni ska bara veta hur mycket jag uppskatta det.


Jag, Anna, Astrid, Valle och Gunanr körde curlig i korridoren haha helt sjukt.

Valle, Linus, och ja, jag vet inte riktigt vilka de var la galjar överallt om man la sig i säng hittade man de och i kudden.

Sjukt roligt har vi haft det kommer aldrig glömma detta !


Du vet väl om att du är värdelfull att du är viktig här och nu !

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards