LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Sanna - 18 oktober 2011 21:30

Hej !


Precis pluggat en massa, gick riktigt bra om jag ska vara ärlig. Musik kan jag perfekt faktiskt !

So kan jag någonlunda men blir att plugga mera imorgon !

Imorgon blir det att satsa på so och engelska känns ganska lungt nu ändå !

Annars mår jag väl helt okej, lite blandade känslor.


Imorgon blir det lång skoldag eller ja till 2 men ändå, sedan sjukhuset och efter det hem plugga och vid 7 drar jag iväg på sista övningen på kören innan konserten.


Hoppas ni haft det bra !

Av Sanna - 18 oktober 2011 21:27

Jag har en bror, han är 19 år och heter Kasper.

Bor fortfarande hemma, och han jobbar med något vet inte riktigt vad. Han gick handelslinjen på gymnasiet och tog studenten i Maj detta året.


Vi har inte jätte bra kontakt men han är super snäll, och jag älskar honom !
När vi var små lekte vi mycket och hade ofta skoj.

Pratar fortfarande ibland men inte mycket alls.


ÄLSKAR DIG BROR !

Av Sanna - 18 oktober 2011 07:51

Gais vann igår gött de ! Var super glad !


Nu är jag sur, först gick jag upp en timma för tidigt, och sen så kom jag på att jag har 10000000000 läxor, aa som ni kanske såg i inlägget nedan.

Denna veckan blir plugga får nog hoppa kören imorgon jag vet inte för det är väldigt viktigt.


Aja kram vi hörs efter skolan!

Av Sanna - 18 oktober 2011 07:47

Bilden säger allt ! Jag kommer aldrig hinna, sånglektion idag, kör imorgon, utvecklingsamtal på torsdag, döda mig     


Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards