LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Sanna - 8 oktober 2011 23:05

Fick en fråga från Emelie hon undrade om jag inte hade någon säng.


Men jo det har jag köpte en bäddsoffa för 3 veckor sen ungefär som är 140 bred och 2 meter lång.


Ser ut så där :D


   

Av Sanna - 8 oktober 2011 22:56

Gjort design tilll min bästa vän Olivia !


http://mittlivsomoliviaochingenannan.bloggplatsen.se/  


Av Sanna - 8 oktober 2011 11:50

Hej !


Sitter hos Kristina vi ska snart gå ut och ta höster bilder som sagt.

Kommer lägga upp bilderna när jag kommer hem.

Blev inget kalas för min bror idag för min mamma är sjuk, så det blir nästa helg i stället.


Ja har glömt att berätta en sak min sång lärare frågade om jag vill gå låtskrivar kurs efter att spelat upp min egna låt på kören i onsdags fatta vad glad jag blev !  


Ha en bra underbara människor ! 

Av Sanna - 8 oktober 2011 10:05

Godmorgon !


Vaknade vid halv 10 och kristina vaknade ganska nyss.

Idag ska vi ta lite bilder om vi hinner, och sedan ska vi ha kalas för min bror som fyllde 19 år i torsdags !


Och stort grattis till min bästa vän Amanda som fyller 14 år idag !


Amanda sötnos ! :)

 

Av Sanna - 8 oktober 2011 10:00

Visst de var ju inte riktigt ett seriöst förhållande men ändå.


Jag var ungefär 9 år och han 4 år äldre vi gick i samma skola och de var min brors kompis.

Vi var tillsammans i 3 år fram till jag gick i 5an och han högstatiet, haha ja de kan ju inte varit särsilkt seroöst men vi kramades och pussade i alla fall :D

Vi lekte väl mest och åkte på semester tillsammans med han och våran familj i flera år i rad.


I alla fall de var väl min första kärlek :D

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards