LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Sanna - 16 oktober 2011 21:44

Den andra nya låten.


Tycks?

Vet att gitarren är fail !


Av Sanna - 16 oktober 2011 20:03

Min kusin har lagt upp en video där jag sjunger en egen skriven låt.


Tycks?


Av Sanna - 16 oktober 2011 16:20

Gjort klart design till Rebceka !


Hoppas hon blev nöjd.

Om du vill beställa kommentera i något inlägg och skicka bilder och önskemål till sannaamanda@hotmail.com


Rebeckas blogg

http://beckaasblogg.bloggplatsen.se/


 

Av Sanna - 16 oktober 2011 14:35

Hej !


Jag är trött, hehe vaknade vid 10 somnade ingen sen vid 1   Men i alla fall duschade, gjorde tårta för att idag ska vi ha släckt kalas för min bror som nyss fyllde 19 år.

Stort grattis till honom !   

Sen har jag även börjat lite på en ny låt, vinter låt faktiskt kom inte så lång innan jag tuppade av haha   

Ska snart börja sminka mig, sen ska vi äta tror jag och vid halv 6 om jag inte minns fel kommer mammas släckt.



Bäst på att göra tårtor :D

 



Av Sanna - 16 oktober 2011 14:13

 


  • Första gången jag sjöng för publik var jag 4 år gammal.
  • Jag har haft allt från nästan vit hår till svart.
  • Jag är kristen, men går inte i kyrkan förutom när jag är konfirmand ledare.
  • Har ganska dåligt aptid speciellt på morgonen.
  • Kan spela en hel del instrument någolund bra.
  • Jag har 6 hål i öronen, fyra i höger 2 i vänster, ska snart ta mer   
  • Jag har haft 4 olika bloggat och bloggat ca. 3 år sammalagt.
  • Jag avskyr att måla, men jag älskar att pyssla och vara kreativ på andra sätt.
  • Ganska duktig på att sy, i alla fall tycker andra de, men hänger väl ihop lite med kreativiteten.
  • Jag tänker mycket på andra, och önskar att jag kunde förändrar världen!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards