LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Sanna - 26 oktober 2011 09:40

Hej !


Sitter i lilla rummet med Olivia och vi har spåk eller ja vi sitter inne på facebook mest. Men lite har vi gjort :D
Vi hoppar stol haha misktolk nä men vi har det bara bra !
handen värker men vad gör det ? :) Inget !

Hoppas alla har det bra !

För er som undrar så har jag svenska/engelska är lite trög haha nä men slö :D


Puss !

Av Sanna - 26 oktober 2011 07:20

Hej !


Blev inget igår hände så himla mycket. Jag var först i skolan, sen till Olivia, sen på hennes utvecklingsamtal, sedan sånglektion.

Och efter de träffade vi Holger och vi gick till grevedämmets fritidsgård, sjukt roligt ! Fast råka krossa en ruta men som tur blev de inte ett dugg sura de fråga mest hur det gick med mig.

Ja ba bra och sen kollar jag ner på händerna så har jag glassplitter överallt.

Så skar mig i handen, i nacken, och på magen. riktigt duktigt känner jag !


Men nu ska jag snart bege mig till skolan första lektion dubbelpass i språk!


Älskar er !

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards