LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Sanna - 9 oktober 2011 18:15

   
Haha sexiga :D


   Korsring 60 kr Glitter
Korsörhängen 50 kr glitter 
Sån där sak :D 60 kr ur & pen (rea 25 kr)    

Av Sanna - 9 oktober 2011 10:23

Jag bor ihop med båda mina föräldrar i en lägenhet i göteborg.


Min mamma heter Åsa är 43 år blond, medel lång. Hon är snäll och ställt upp en massa för mig de senaste. Vi pratar inte precis om jobbiga saker men en kram utav henne får mig att må bättre.

Hon tränar några gånger i veckan på gym, annars jobbar hon.

  

Min pappa heter Peter är 48 år svart år medel lång han med.

Kan prata om det mesta med honom, de kan jag med mamma med men känns bättre med pappa.

Han är ganska rolig haha i alla fall ibland.

Han älskar fotboll och musik !

  

Av Sanna - 9 oktober 2011 10:20

Godmorgon världen !


Snart dra jag mig bort mot kyrkan gudtjäns och efter de ungdomsledar möte, och ska kanske bli ungdomsledare för de ny konfimanderna.


Efter de ska jag och Olivia.E trolitvis åka och shoppa lite grann, present till Amanda som fyllde år igår, och lite smycken och sånt till mig själv   


Lägger upp bilder på de jag köper sen :)


Hoppas ni gillar min nya design ! Kom ihåg att jag älskar kommentarer !

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards