LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Sanna - 17 oktober 2011 18:09

Hej !Sitter på Ullevi och väntar på att Gais-IFK ska börja. Inte kallt än men de kommer nog, men jag har mycket på mig så det är lungt ! :)Olivia ska boka biljetter till idol semifinalen ikväll gött!

Av Sanna - 17 oktober 2011 15:54

Hej !


Skolan idag, var bara bra ! Biologi, hehe hade glömt läxan men gick ändå ganska bra. Jag lämnade blod till alla som vi sedan skulle kolla på i mikroskår, jag hade coolt blod   

Sedan hade jag kör (skolkören), idag började vi men en härlig jullåt !   

Efter det var det rast, och efter rasten satt alla tjejer i klassen och pratade med Anna (våran lärare) om lite saker.

Efter det var det lunch idag var det korv stroganoff med ris, gott   

Sedan hade vi teknik haha eller aa, jag och Olivia satt och skrattade mest men lite fick jag i alla fall gjort, kommer upp video på detta !


Efter det matte och svenska hos Anna, gick bara bra !
Fick 20/25 på matte provet sjukt nöjd !


Ni ska veta att jag verkligen uppskattar att ni läser och kommenterar !

Av Sanna - 17 oktober 2011 15:51

  • Tuggimin
  • Deo
  • Nagelfil
  • Laktos tabletter
  • Tofsar
  • Skolsaker
  • Halstabbleter
  • Lättbalsam
  • Borste
  • Tygbit
  • Kortlek
  • Skolans hisnyckel

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards