LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Sanna - 20 oktober 2011 20:07

gästbloggning på G här dårå, ni vet nog vem jag är ? ni vet den roliga ,smarta,underbaraste, tuffaste, awesomeaste malin oscarsson?:)


nu är det såhär, Sanna är sjukt lat idag så hon pallar inte blogga eller nått? juste hon sitter å nördar nya sims eller vad hon babbla om, så då fråga hon om jag vill blogga, å jag ba, sure vrf inte liksom? men iallafall så berätta hon nyss att hon hade utvecklingssamtal idag, hmm undra hur de gick? hon fick väl lite skäll att hon snacka för mke på lektionerna. hahahah okej jag vet inte hur de gick för henne(A) 

hahah nu tog det stopp i skallen, vet inte va jag ska skriva mer, men ni får hare så sjukt bra nu så länge så kanske jag bloggar nån mer gång senare vi får se med den saken, hare bra bitches :) 


btw, Sanna jag älskar dig! :)<3

Av Sanna - 20 oktober 2011 07:48

Hej !


vet att jag glömde lägga upp dagen outfit igår men jag hoppar det och går vidare på nästa dag.

När jag kom hem från kyrkan igår så har alla jultidningar kommit. Lägger upp bilder på allt de jag fått ikväll !

Ska snart till skolan, slöjd första lektion sjukt nice, sedan so tror jag och vi har prov.

Hoppas verkligen det går bra för jag har även utvecklingssamtal i eftermiddag.

Annars är det bara bra och jag hoppas ni också mår bra !


Ska borsta tänderna nu men vi hörs efter skolan, slutar 3.


Puss !

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards