LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Sanna - 3 oktober 2011 16:30

Hallo Sanna här !


Tack Ella för ditt inlägg. Jag mår inte toppen, men det funkar ändå bloggen gör mig gladare !

Ska snart äta tjockpankaka inte gott! men vad har jag för val, sen har jag lust att köpa lite godis och sedan dra upp till Amanda men vi får väl se hur det blir med det.

Vet inte riktigt vad jag ska säga.


Jag och Ella sitter och lyssnar på jul musik så himla mysigt !

Av Sanna - 3 oktober 2011 15:42

Heej Alla !!  jag är sannas superduperbra kompis Ella !! Vi har just ätit bullar och druckit mjölk så nu sitter vi här och lyssnar på musik och har det mysigt. Idag har min dag varit jätte bra eftersom jag fick veta att jag skulle vara med sanna. Nu ska vi hitta på något roligt ,vet inte dock vad.


Och till dig Sanna , Jaag Älskar dig och är alltid lycklig med dig , utan dig är jag ingenting, bara så du vet


Så nu fick ni veta vem jag är , länkar med en liten bild på mig så ni vet hur jag ser ut för jag känner att ni var lite nyfikna!


  


Ja som ni märker här bjuder jag lite på mig själv :)! Men ni får ha det bra så kanske vi hörs nån gång


Ella !

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards