LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under april 2011

Av Sanna - 22 april 2011 18:32

   Orm     Amanda   

Emelie   Olivia.A  Olivia.E  Amanda Jag  Jag   

Av Sanna - 22 april 2011 18:11

Hej snyggingar   


Sitter här med mamma och pratar. Idag har jag varit med Olivia, Frida och Kajsa. Vi var i stan och shoppade lite vår saker. Jag köpte ett rosa linne, som jag gillar! Och de är ju bra!   

Olivia och Kajsa köpte solglasögon och Kajsa köpte några tröjor med. Frida köpte inget mer än donken.

När jag och Olivia kom hem gjorde vi köttbullar och pasta. Gott!

Efter de la vi oss på studsmatta i den stekande solen! Seriöst de är sommar ute och jag har blivit brun och allt!


Imorgon blir det Liseberg med Emilia, Fanny och kanske Emma och Amanda.

Och de är även påskafton, då blir det en massa godis!

Snart ska jag och mamma måla på äggen!   


Lägger snart upp bilder från gårdagen, puss.

Av Sanna - 21 april 2011 22:10

Hej!


Är med Olivia vi sitter här på en stol i hennes rum. Idag träffades vi typ vid 12. Jag mötte henne med min cykel. Sedan var vi ute en stund och pratade typ. Sen gjorde vi korv och potatismos hahahahaha och jag satt i halsen tappade andan så jag spydde. Inte så mysigt!

Sedan gick vi och köpte bullar för att sedan gå upp till horiska och fika. Mysigt var det!

Där träffade vi även Amanda, Olivia.A och Emelie.F en stund. Och Emelie och Amanda badade. Var faktiskt ganska skönt.

Sen skulle jag följa Olivia hem en bit men ja palla inte vända så jag gick me hela vägen så ska jag sova här!

Vi har hoppat stundsmatta med hennes syster vi hade jätte roligt.

Och nu är vi trötta!!!


Bilder kommer imorgon! Puss  

Av Sanna - 20 april 2011 22:55

Vinn en valfri one-piece oss denna söta bloggaren!   Tycker alla som ser detta ska vara med och tävla! 


http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-vinn-en-one-piece-of-sweden.html#comment

:)

Av Sanna - 20 april 2011 22:01

Hej!


Först var jag på dopsamtal vid 10, för att jag ska döpa mig på lördag. De gick bara bra, men måste lära mig en text men de fixar jag.

Efter de träffade jag Emma, vi träffades vid 1 sedan var vi med varandra till typ 6. Vid 3-4 eller något så var vi med Amanda och Olivia, vi hoppade studsmatta, åt glass och hade verkligen jätte roligt.

Vi gick runt i shorts och barfota solen lyste och vi alla var glada!

Tack för dagen tjejer måste göras om!!

Imorgon ska jag vara med en annan Olivia och vi får se vad vi hittar på.



Av Sanna - 19 april 2011 22:55

Gött med ännu en seger för Gais. Man blir så glad, och att stå i klacken är underbart.

De började med att Djurgården fick en straff för att Wandersson tog med hand. Så 0-1 där.

Sedan la Gais ett sjukt snyggt mål precis innan paus och alla blev super glada. Sedan där de var typ 20 minuter eller något kvar kom andra målet. Och matchen slutade 2-1 till dom underbara gaisarna.

Dom spelade inte jätte bra men var ändå värda det! Så nu leder dom alsvenskan och allt!

Underbar kväll för alla Gaisare i alla fall!   


    

Av Sanna - 19 april 2011 16:36

Hej solstrålar!


Idag har jag och Emilia legat och solat hela dagen typ. Helt underbart. Jag ahr blivit lite brun. Jag mår bra just nu och är bara glad. De känns helt underbart!

När man är med människor som får en att må bra, så blir man så himla glad!

Imorgon är inget planerat typ, kanske ska träffa Emma efter mitt dopsamtal.

Nu ska jag hoppa studsmatta en stund.


Puss!


Sommar

  HAHA så såg Emilia ut efter en gunga   Emilia!      

 Något Emilia åt igår 

Av Sanna - 19 april 2011 12:59

Hej.


Vaknade nyss, och Emilia ligger kvar på madrassen och typ halv sover. Vi ska nog äte snart och efter de ta på oss och dra ut i solen.

Ikväll ska jag på Gais match ska bli sjukt skoj!


Och imorgon blir det dopsamtal med präsen ska nämligen döpa mig på lördag.

Berättar mera sen, ha en trevlig soligt dag!<3

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards