LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sanna - 7 april 2011 18:39

Hej.


Sitter och pratar med Olivia på msn, pratar om den sjukaste läraren i världen.

Jag är så sjukt sur på han! För mista lilla jag gör skriker han typ på mig. Och när någon annan säger något så får jag skiter får de med!

Han kallade mig för en bortskämd liten kaxig skitunge!

Jag och några kompisar giick till rektorn så jag hoppas verkligen att han inte kommer tillbaka. Vi ahr haft han massa gånger innan och den är alltid det samma.

Han säger till hos att inte ha framme mobilen men själv sitter han med ljudet på och messar.

Blir så sur, och ledsen!

Jag hatar att skolka men han fick mig till det, har vi han imorgon vet jag inte vad jag gör!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards