LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Sanna - 10 april 2011 11:28

Hej, hann inte riktigt med bloggning igår var en lång dag.


Börajde med att jag tog en dusch, sen städade jag balkongen medans jag väntade på Olivia. Jag mötte henne vid affären och vi köpte godis och en glass. Årets glass!   

Sen gick vi ut i några timmar tog lite kort, och var uppe vid skön. Var jätte mysigt, och solen sken. Världens underbaraste vårväder!

Sen åt vi lite mat, och efter det satt vi upp min studsmatta.   


Efter det åkte vi iväg och hyrde film, vi hyrde mean girl 2. Den var faktiskt riktigt bra!

Ibland under filmen var vi för rastlösa så vi sprang ut en stund, hahaha och jag ramlade i leran, och bara låg där och skrattade.

Sen ramlade jag igen när vi träffade Fanny.

En sjukt lång men rolig dag med en underbar vän!


Olivia

Jag (Sanna)          Olivia   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards