LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sanna - 22 april 2011 22:57

Hej.


Jag är med i en foto tävling oss Pauline där man ska fota en vår/sommar/glädje bild.

Och här är mitt bidrag, va med du med   


 

Av Sanna - 22 april 2011 18:32

   Orm     Amanda   

Emelie   Olivia.A  Olivia.E  Amanda Jag  Jag   

Av Sanna - 22 april 2011 18:11

Hej snyggingar   


Sitter här med mamma och pratar. Idag har jag varit med Olivia, Frida och Kajsa. Vi var i stan och shoppade lite vår saker. Jag köpte ett rosa linne, som jag gillar! Och de är ju bra!   

Olivia och Kajsa köpte solglasögon och Kajsa köpte några tröjor med. Frida köpte inget mer än donken.

När jag och Olivia kom hem gjorde vi köttbullar och pasta. Gott!

Efter de la vi oss på studsmatta i den stekande solen! Seriöst de är sommar ute och jag har blivit brun och allt!


Imorgon blir det Liseberg med Emilia, Fanny och kanske Emma och Amanda.

Och de är även påskafton, då blir det en massa godis!

Snart ska jag och mamma måla på äggen!   


Lägger snart upp bilder från gårdagen, puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards