LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Sanna - 23 april 2011 22:31

Hej!


Liseberg idag var underbart! Var där med Emilia & Fanny. Vi åkte den nya och allt!

Vi träffade även Julia, Emelie, Elina, Lovisa, Alexandra & Josefine. Super roligt verkligen!

Vi åkte det mesta, och skrattade nästan varje minut. Vet inte riktigt vad jag ska säga vi hade i alla fall sjukt roligt!

Den nya åkte upp på 100 sekunder och ner på 3 ungefär. Den var seriöst underbar! Vi åkte den 3 gånger.

Snart ska jag, mamma och Olivia bege oss bort till kyrkan för att jag ska döpas, kommer bilder på de sen.


                   

Av Sanna - 23 april 2011 10:00

Hej alla morgonpigga människor!


Snart ska jag dra till Liseberg med Fanny och Emilia. Först ska vi köa en stund för att komma in och sedan för att köpa guldpass. Men de blir roligt ändå, vi har ju varandra.

Vet inte om jag ska åka den nya som går upp på 45 sekunder och ner på 2 om jag har för mig rätt. Lovisa ska även ditt, en person som jag saknar väldigt mycket! Så ska Emelie och några ditt. De är säkert massa man känner där.

Berättar mer vad som hände där ikväll/inatt. För jag ska ju döpa mig i natt klockan halv 12, och efter de sover Olivia här.


Glad påsk alla! Jag fick en massa godis, och en skrivare, haha jag fick typ en chock när jag såg den. Men nu ska jag göra mig klar och snart ska jag möta Fanny så drar vi till bussen.


Puss!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards