LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Sanna - 14 april 2011 22:04

Hej!


Kom nyss hem från en jätte rolig kväll på laserdom med underbara, snälla människor. Kände nästan igen men alla var hur snälla som helt och ja allt var bra!

Jag var i rött lag med Emma, Emilia, Jonathan, Gustav och någon mer, kan inte alla namn.

Var med tonår, där jag trolitvis ska börja. Även Kevin, Amanda, Kristina,William, Alexander och några fler var med. Innan var jag jätte nervör men de var super skoj. Även fast inte vårat lag vann. Jag kom 12/14 haha inte jätte bra men.


Ska sova nu imorgon är det fredag puss!<3


 




Av Sanna - 14 april 2011 07:36

Hej


Har duschat och ätigt nyss, om en stund ska jag dra till bussen. Och första lektion är hemkunskap. Vi ska redovisa 5 minuter var och jag sak redovisa om fågel och ägg!   

Solen lyser ute inte jätte mycket men de känns som det kommer bli en skönare dag idag. Glad är jag inte än, men solen får en i alla fall på bättre humör.

Efter skolan ska jag till optiken får se hur det går där.

Annars händer nog inte så mycket idag, berättar när jag kommer hem. Slutar halv 4.


Kram Sanna


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards