LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg under juni 2011

Av Sanna - 19 juni 2011 12:49

Hej.


Orkade inte blogg när jag kom hem igår. Var super trött efter bröllopet. Min kusin Anna och hennes man Pekka var super fina och hela bröllopet var toppen! Jag är ganska nöjd med sången också, Anna verkade i alla fall nöjd. Så de får vi hoppas på.

De var ju även dop för mitt lilla kusin barn Oliwer jätte söt! Och de var också jätte fint.

Kvällen var verkligen skoj! Jag och Isabelle var på studsmattan nästan hela kvällen och alla småbarn under 5 var på oss. Satt på huvudet, hoppade på magen och var helt galna HAHA    Men de är ändå super söta och mysiga.

Hoppas även alla andra som var där är nöjd med dagen.


GRATTIS TILL ANNA, PEKKA OCH LILLA OLIWER! Önskar er all lycka   


Över till idag, ska snart sätta på sims 3 hehe lite beroende. Sen vid 7 är det Gais match. Innan de inget planerat blir nog bara slapp är fortfarande ganska trött.


Kram!

Av Sanna - 18 juni 2011 11:27

Hej. Förlåt att jag inte bloggade igår men fastnade vid mitt nya Sims 3 - leva livet. Men teatern var i ala fall super! Lägger nog upp någon bild när jag kommer hem. Just nu sitter jag i bilen på väg till Uddevalla. Ska på min kusins bröllop :)Jag ska även sjunga två låtar, får hoppas att det går bra. Får se om jag lägger upp hur det lät senare. Men idag blir inte mycket bloggning. Hörs kanske när vi kommer hem. Puss!

Av Sanna - 17 juni 2011 12:25

Hej.


Idag vaknade jag halv 11, ska kanske träffa Sofia idag beror på när hon vaknar.

Har inte gjort mycket idag fast de har jag inte gått så mycket på dagen en. Började i alla fall med att äta frukost vid tvn de var HSM1 på tvn men på svenska. De var inte så bra på svenska   Sen tog jag en dusch och gjorde i orning mig, sen hamnade jag framför datan som vanligt hehe.


Senare ikväll ska jag upp till Gunnebo och kolla på sommarteater. Den kanske är mer för mindre barn men den är ändå rolig, haha de tycker mamma med och det brukar dom flesta tycka.

Min barndomskompis Amanda är med där 3 året i rad så de är därför jag ska titta. I år tror jag hon skulle va en katt haha om jag minns rätt. Förra året var hon en hovdam, och året innan de nyckelpiga. Hon är i alla fall super söt och duktig! Dom yngsta som är med är typ 8år tror jag och dom älsta är vuxna. Men Amanda är bäst!

Lägger kanske upp en bild på henne sen   


Ha en bra dag!

Av Sanna - 16 juni 2011 18:00

 


Tack så mycket, men om de var de video klippet jag la ut igår du lyssnade på så är det inte min riktiga röst på den. Men hoppas de var ett annat klipp du lyssnade på   

Jag är 15 år (född 1996)

Tack ännu en gång!


Här är i alla fall när jag sjunger normalt


Av Sanna - 16 juni 2011 17:17


Facelook



Jeansshorts - H&M

Linne - Bikbok

Bikini - Stadium     

Av Sanna - 16 juni 2011 16:55

och det har varit ganska skönt väder hela dagen. Idag har jag och Amanda varit på frölunda torg, jag hittade en bikini som jag trolitvis ska köpa. Amanda därimot köpte ett linne och en onepiace.

När vi skulle hem missade vi nästan bussen, men de gick bra hehe.

På vägen från bussen fjantade jag mig, gick och svarade mig själv. Sa typ, asså de här linnen kostade typ 1000kr men de var ju på rea, omg vad billigt asså.

Haha ja typ så höll jag på och Amanda tyckte jag var dum i huvudet. Nej då   

När jag kom hem skar jag några vattenmeloner och la mig i bikini på studsmattan solade och läste. Super mysigt!


 

Av Sanna - 15 juni 2011 23:27

Sitter är och skakar lite lätt, orolig över en kompis hänt lite saker och så.

Men idag har jag varit först med Fanny, vi spelade in en låt. Sen skulle hon hem och äta.

Vid 9 träffade jag Emelie och Elina, vi satt mest och pratade och Emelie dansade lite.

Imorgon blir det frölunda med Amanda.


Jag och Fanny   

Av Sanna - 15 juni 2011 15:49

Hej!


Idag gick jag upp lite efter 11, år frukost och tog en dusch. Sen har jag suttit och skrivit lite på en ny låt, spelat in med roliga effekter och lite så.

Snart kommer Fanny, ett tag sen vi gjorde något men vi får se vad vi hittar på.

Finns inte så mycket mer att säga just nu men vi hörs ikväll.

Juste exakt en vecka kvar till Mora nu! :)


Puss   


Bild från the studio

 

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards